ثبت نام بیش از 500 نوجوان در جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران از استقبال رو به رشد علاقه‌مندان حوزه شعر و ادب فارسی از جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، قاسم عزیزاده گرجی با اعلام این خبر افزود: تا کنون 505 نفر در جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی ثبت نام کردند و امید است این آمار تا زمان تمدید جشنواره که 15 مرداد ماه جاری اعلام شده است، افزایش یابد.
مدیر کل کانون مازندران با بیان این‌که این جشنواره در دو بخش مشاعره و شعر خوانی، 23 شهریور در ساری برگزار می‌شود تصریح کرد: با احتساب آثاری که تاکنون به دبیرخانه رسیده ، داوری مرحله‌ی اول در بخش مقدماتی شروع شده است.
گرجی ادامه داد: برای تسریع در امور و توجه به دقت نظر و کیفیت در داوری‌ها، داوری مرحله‌ی اولیه جشنواره در دو بخش صورت می‌گیرد که در بخش اول آثاری که تاکنون به دبیرخانه رسیده است و بخش دوم، مربوط به داوری آثاری است که تا زمان تمدید شده در اختیار دبیرخانه قرار می‌گیرد.
دبیر جشنواره‌ی مشاعره و شعر خوانی رضوی اظهار داشت: از میان 505 اثر رسیده، 480 اثر در مرحله‌ی اول مورد داوری 8 داور بخش مقدماتی جشنواره قرار خواهد گرفت.
وی افزود: آثار در این مرحله در سه گروه سنی 10 تا 12 سال، 13 تا 15 سال و 16 تا 17 سال مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت.
این مسوول با تقدیر از همکاری سایر مراکز کانون‌ در سراسر کشور که تاکنون همکاری موثری با این جشنواره داشته‌اند، خاطر نشان کرد: از سه مرکز برتر که در زمینه‌ی ارایه بیشترین آثار به دبیرخانه، ارایه آثار کیفی و نحوه‌ی تعامل مستمر با دبیرخانه داشته‌اند و همچنین برای برگزاری مسابقه‌های مشاعره و شعرخوانی رضوی در استان خود اقدام کرده‌اند، در آیین پایانی جشنواره تقدیر خواهد شد.