تمدید مهلت شرکت در جشنواره نشریات کاغذی و الکترونیکی رضوی

دبیرخانه جشنواره نشریات کاغذی و الکترونیکی رضوی مهلت ارسال فرم مشخصات شرکت در این جشنواره را تا 31 تیر تمدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این جشنواره از مجموعه برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(علیه‌السلام) و به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، تولید نشریات فرهنگی و هنری مرتبط با مفاهیم رضوی،هدایت کودکان و نوجوانان به استفاده صحیح از فضای مجازی و شناسایی وتشویق کودکان و نوجوانان به فعالیت‌های گروهی در زمینه نشریه نگاری از مهم‌ترین اهداف این جشنواره سراسری عنوان شده است.
پیش از این 31 خرداد آخرین مهلت ارسال فرم مشخصات اعلام شده بود.
بر همین اساس کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را با موضوع‌هایی مانند خاطرات زیارت، سیره عملی امام رضا (علیه‌السلام) و تاثیر آن در رفتار اجتماعی و سبک زندگی مردم و نیز جایگاه امام رضا(ع) در فرهنگ ایرانیان به دیبر خانه جشنواره ارسال کنند.
کودکان 10 تا 13 سال و نوجوانان 14 تا 17 سال مخاطبان این جشنواره سراسری هستند. ضمن آن که 31 مرداد ماه 92 آخرین مهلت ارسال آثار اعلام شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت متن کامل فراخوان، پوستر و آگاهی از نحوه ارسال آثار به وب سایت kanoongognoos.ir   مراجعه کنند.
برگزیدگان این جشنواره نیز روز 23 شهریور1392معرفی خواهند شد.
 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و 16 عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد.