راه‌اندازی وبلاگ جشنواره "شعر کودک و نوجوان رضوی" در کرمان

وبلاگ تخصصی نخستین جشنواره "شعر کودک و نوجوان رضوی" از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدیه جعفری مسوول دبیرخانه جشنواره با بیان این خبر گفت: این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی و سهولت دسترسی مخاطبان به اطلاعات و اخبار جشنواره و هم‌چنین اعلام وصول آثار دریافتی راه‌اندازی شده است.
به گفته‌ی وی علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات مربوط به جشنواره "شعر کودک و نوجوان رضوی" را از طریق وبلاگ رسمی جشنواره به نشانی kanoon-poem-razavi.blogfa.com دریافت کنند.
در این میان فراخوان جشنواره نیز علاوه بر پورتال خبری کانون کرمان در وبلاگ جشنواره قابل دریافت است. هم‌چنین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 15 تیر تمدید شده است.

جشنواره سراسری "شعر کودک و نوجوان رضوی" با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری، مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین به‌ویژه امام رضا (علیه‌السلام)، هم‌زمان با میلاد باسعادت عالم آل محمد(صلى ا...علیه وآله وسلم") حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه‌السلام) و حضرت فاطمه‌معصومه (سلاما...علیها) و هم‌زمان با دهه کرامت در کرمان برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل می‌شود.