23 شهریور؛آیین پایانی چهارمین جشنواره سراسری نشریه نگاری رضوی

مراسم پایانی چهارمین جشنواره نشریه نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی 23 شهریور 1392 با معرفی آثار برتر در تبریز برگزارخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چهارمین جشنواره نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی از مجموعه برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(علیه‌السلام) است که به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، تولید نشریات فرهنگی و هنری مرتبط با مفاهیم رضوی، هدایت کودکان و نوجوانان به استفاده صحیح از فضای مجازی، شناسایی و تشویق کودکان و نوجوانان به فعالیت‌های گروهی در زمینه نشریه‌نگاری از مهم‌ترین اهداف این جشنواره سراسری عنوان شده است.
کودکان و نوجوانان10 تا 13 سال تا 31 مرداد سال جاری فرصت دارند آثار خود را برای داوری و شرکت در جشنواره ارسال کنند.
خاطرات زیارت، سیره عملی امام رضا (علیه‌السلام) و تاثیر آن در رفتار اجتماعی و سبک زندگی مردم و نیز جایگاه امام رضا(علیه‌السلام) در فرهنگ ایرانیان از جمله موضوع‌های این جشنواره است.
بر همین اساس محمدحسین دیزجی، زهرا اطهری و فریبا برادر حکیم‌زاده داوران این جشنواره هستند و کار داوری آثار را از ابتدای شهریور آغاز خواهند کرد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت متن کامل فراخوان، پوستر و آگاهی از نحوه‌ی ارسال به وب سایت kanoongognoos.ir مراجعه کنند.           
    3 دوره‌ی گذشته این جشنواره به میزبانی کانون استان فارس در شیراز برگزار شد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و 16 عنوان جشنواره آن را بر عهده داردکه یکی از موضوع‌های آن با عنوان نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.