جشنواره "داستان کوتاه رضوی" به یازدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(ع) رسید

نخستین جشنواره سراسری "داستان کوتاه رضوی" ویژه‌ی کودکان و نوجوانان از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(علیه السلام) توسط کانون کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فراخوان این جشنواره توسط دبیرخانه آن در کانون کرمانشاه علاوه بر اعلام عمومی، به مراکز فرهنگی و هنری کانون در سراسر کشور، نیز ارسال شده است.
بر اساس این فراخوان، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 31 تیر سال 1392 است.
هم‌چنین علاقه‌مندان می‌توانند در چهار گروه سنی 7 تا 9 سال، 10 تا 11 سال، 12 تا 14 سال و 15 تا 17 سال با موضوع فرهنگ منور رضوی در این جشنواره شرکت کنند.
در عین حال هر شرکت ‌کننده می‌تواند حداکثر 3 اثر را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده و آثار ارسالی نباید در جشنواره‌ها یا مسابقه‌های دیگر شرکت داده شده باشد.
در آیین پایانی این جشنواره برگزیدگان در هر گروه سنی که در روز 10 شهریور 1392 برگزار خواهد شد معرفی شده و از آنان تقدیر خواهد شد.
مخاطبان می‌توانند با مراجعه به وبلاگ این جشنواره به نشانی www.dastanerazavi.blogfa.com فرم شناسنامه برای شرکت در این جشنواره را پر کنند.کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و 16 عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد.
فراخوان این جشنواره‌ها نیز با هدف اطلاع‌رسانی به مخاطبان و علاقه‌مندان به صورت کامل همراه با فایل‌های تصویری و متنی بر روی پایگاه خبری کانون به نشانی: www.kanoonnews.ir منتشر شده است.