تاکید بر برگزاری هرچه بهتر جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان اصفهان و دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی بر تلاش بیشتر دست‌اندرکاران برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد فرهنگی تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سید حامد عسگری‌فر در چهارمین نشست هماهنگی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی گفت: برگزاری این جشنواره مذهبی و دینی افتخار بزرگی برای کانون استان اصفهان است و امیدواریم با عنایات ویژه امام رضا (علیه السلام) و تلاش تمامی همکاران بتوانیم این رویداد مهم را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم.
  وی یادآور شد با تلاش‌های صورت گرفته در دبیرخانه، روند اجرایی جشنواره طبق برنامه‌ریزی و زمان‌بندی تعیین شده به خوبی انجام شده است و علاقه‌مندان تا پنجم مرداد فرصت دارند تا آثار خود را طبق شیوه‌نامه به دبیرخانه موضوعی جشنواره ارسال کنند.
 گفتنی است چهارمین نشست هماهنگی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی با حضور مسوولان کمیته‌های اجرایی، کارشناس امور بین‌الملل کانون، مدیر اجرایی، ‌مسوولان ‌حراست، ‌امورمالی، ‌پشتیبانی، دبیرخانه، برگزاری نمایشگاه، روابط عمومی و سمعی و بصری  برگزار شد و مسوولان هر بخش به صورت جداگانه به تشریح اقدامات صورت گرفته و زمان بندی برنامه‌های آینده پرداختند.
چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در چهارچوب کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) با هدف اشاعه‌ و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، افزایش شناخت مخاطبان نسبت به سیره‌ی عملی امام رضا(ع) توسط هنر قصه‌گویی، ارتقای قصه‌گویان و دست‌یابی به روش‌های جذاب در زمینه‌ی قصه‌گویی مذهبی و شناسایی متون مناسب برای قصه‌گویی رضوی به میزبانی کانون استان اصفهان 23 و 24 شهریور برگزار خواهد شد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این رویداد بزرگ فرهنگی مسوولیت برگزاری 16 جشنواره را بر عهده دارد.