سومین جشنواره ملی "نمادها و نشانه‌های رضوی" فراخوان داد

فراخوان جشنواره ملی "نمادها و نشانه‌های رضوی" که برای سومین دوره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود، منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این رویداد یکی از 16 جشنواره‌ای است که در قالب یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه السلام) و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، آشنایی با منسوبین، صحابه، اماکن، آثار و برکات امام رضا (علیه السلام) و شناسایی و جمع‌آوری نمادها و نشانه‌های رضوی برگزار می‌شود.
آثار هنری کودکان ونوجوانان در این جشنواره در دو بخش نقاشی و عکاسی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که در بخش نقاشی کودکان و نوجوانان به سه گروه سنی هفت تا 9 سال ، 10 تا 12 سال و 13 تا 17سال و در بخش عکاسی‌، به دو گروه سنی 10 تا 12 سال و 13 تا 17 سال تقسیم می‌شوند.
آثار بخش نقاشی جشنواره نیز باید در اندازه 25 در35 سانتی‌متر با تکنیک آزاد و به ‌صورت انفرادی ترسیم و ارسال شود.
بر اساس این فراخوان، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره یکم مرداد سال 1392 است.
زمان برگزاری مراسم پایانی جشنواره 19 شهریور همزمان با دهه کرامت است و از برگزیدگان در آیین پایانی این جشنواره تقدیر خواهد شد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و 16 عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد.
فراخوان این جشنواره‌ها با هدف اطلاع‌رسانی به مخاطبان و علاقه‌مندان به صورت کامل همراه با فایل‌های تصویری و متنی بر روی پایگاه خبری کانون به نشانی: www.kanoonnews.ir منتشر شده است.