تمدید مهلت جشنواره‌های «یک تصویر از یک حدیث رضوی» و «داستان کوتاه رضوی»

با استقبال روزافزون علاقه‌مندان از جشنواره‌های "یک تصویر از یک حدیث رضوی" و "داستان کوتاه رضوی" مهلت شرکت در این دو رویداد تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دبیرخانه‌ی جشنواره موضوعی "یک تصویر از یک حدیث رضوی" در کانون استان کردستان با توجه به استقبال مخاطبان خود و برگزاری کیفی و کمی‌تر این جشنواره تا 10 مرداد تمدید شد.
در عین حال، جشنواره "داستان کوتاه رضوی" کانون استان کرمانشاه نیز تا هفتم مرداد سال جاری تمدید شد.
بر این اساس از عموم علاقه‌مندان فعال برای شرکت در جشنواره "یک تصویر از یک حدیث رضوی" که تاکنون موفق به ارسال آثار خود نشده‌اند، دعوت شده است تا تاریخ یاد شده نسبت به ارسال آثار نقاشی خود در این خصوص اقدام کنند.
در این میان پس از انتشار فراخوان جشنواره، 24 حدیث از کلام نورانی امام علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام، برای تصویرگری و نقاشی و نیز بهره‌مندی از فیض معنوی کلام امام رضا علیه‌السلام در وبلاگ حدیث حکمت به نشانی اینترنتی www.hadisehekmat.blogfa.com به نمایش گذاشته شده است.
در این جشنواره کودکان و نوجوانان 7 تا 17 ساله می‌توانند در نهایت دو اثر نقاشی خود را با تکنیک آزاد در اندازه‌ی 35×25 بر روی مقوا تا 10 مرداد امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
در همین حال کانون استان کردستان زمان برپایی نمایشگاه آثار منتخب و تشکیل کارگاه‌های تخصصی آن را 2 تا 7 شهریور اعلام کرده است.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و 16 عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد.