پایان مرداد؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره سراسری کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی

آخرین مهلت شرکت در سومین جشنواره‌ کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان تا 31 مرداد تعیین شده است .

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرکل کانون استان خوزستان و دبیر جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی گفت:سومین جشنواره‌ی بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی هم‌زمان با 20 خرداد سال 1392 کار خود را با انتشار فراخوان، پوستر و کتاب‌های الکترونیکی این مسابقه برای چهار گروه سنی اول، دوم و سوم دبستان، چهارم و پنجم دبستان، ششم دبستان و دوره راهنمایی و سال‌های دبیرستان آغاز کرد.
عبدالنبی شاکریان اضافه کرد: در این جشنواره برای کودکان و نوجوانان اول، دوم و سوم دبستان کتاب «مار و گنجشک (قصه‌هایی از زندگی امام رضا(ع))» نوشته مسلم ناصری، چهارم و پنجم دبستان کتاب «رضا جان خوش آمدی!» نوشته مجید ملا محمدی، ششم دبستان و دوره راهنمایی کتاب «ماه غریب من» نوشته مجید ملّا محمدی و سال‌های دبیرستان نیز کتاب «مناظرات تاریخی امام رضا(ع)» نوشته آیت‌الله مکارم شیرازی که همگی از انتشارات «به نشر» آستان قدس رضوی است انتخاب شد .
شاکریان افزود: برای سهولت کار علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره راهنمای ثبت‌‌نام در مسابقه در پایگاه اینترنتی جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی به نشانی book.kanoonrazavi.ir قرار گرفته است .
دبیر سومین جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی با بیان این‌که شرکت کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال در این مسابقه آزاد است، عنوان کرد: در زمان باقی‌مانده از جشنواره، 50 مرکز ثابت کانون در سراسر استان آمادگی استقبال از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه را دارند و آن‌ها می‌توانند با حضور در مراکز کانون و شرکت در فعالیت معرفی و روخوانی کتاب‌های جشنواره در این مسابقه شرکت کنند.
مدیر کل کانون خوزستان در ادامه از مربیان کانون سراسر کشور خواست، با توجه به موفق بودن شیوه معرفی و روخوانی کتاب این مسابقه در تشویق کودکان و نوجوانان به شرکت در این جشنواره، حضور پرشور کودکان و نوجوانان را در برنامه‌های تابستان مراکز کانون غنیمت بدانند و از این موقعیت برای تشویق کودکان و نوجوانان جهت شرکت در سومین جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی بهترین بهره ممکن را ببرند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و 16 عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد.