پوستر جشنواره "داستان کوتاه رضوی" منتشر شد

پوستر اولین جشنواره سراسری "داستان کوتاه رضوی" توسط کانون استان کرمانشاه منتشر و در اختیار کودکان و نوجوانان علاقه‌مند قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، به گفته رضا موزونی مدیر کل کانون کرمانشاه طراحی این پوستر در میان هنرمندان کانون استان به مسابقه گذاشته شد و در نهایت این پوستر با ویژ‌گی‌های لازم برای نخستین جشنواره داستان کوتاه رضوی مورد تایید قرار گرفت و برای استفاده مخاطبان، به مراکز فرهنگی‌هنری کانون سراسر کشور نیز ارسال شد.
بر همین اساس کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در چهار گروه سنی 7 تا 9 سال، 10 تا 11 سال، 12 تا 14 سال و 15 تا 17 سال برای شرکت در این جشنواره تا 31 تیر 92 فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
در عین حال هر شرکت ‌کننده می‌تواند حداکثر 3 اثر را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده و آثار ارسالی نباید در جشنواره‌ها یا مسابقه‌های دیگر شرکت داده شده باشد.
در آیین پایانی این جشنواره  از برگزیدگان در هر گروه سنی که روز 19 شهریور 1392 برگزار خواهد شد معرفی شده و از آنان تقدیر خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبلاگ این جشنواره به نشانی www.dastanerazavi.blogfa.com فرم شناسنامه برای شرکت در این جشنواره را پر کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و 16 عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد.