کد خبر: 226661
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
بازدید 5829
روزهای دهه فجر در مرکز فرهنگی هنری سیاهکل

مربیان و اعضای کانون پرورش فکری سیاهکل با دیدار خانواده محترم شهدا و مسابقه نشریه دیواری دهه فجر را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان گیلان، اعضای مرکز فرهنگی هنری سیاهکل همراه مربیان شان با هدف تجدید پیمانی دوباره با آرمان های شهیدان انقلاب اسلامی به دیدار خانواده محترم شهید علی قربان پور رفته و ادای احترام کردند.
در این دیدار اعضای کانون، دل نوشته های شان را برای خانواده محترم شهید خواندند و مادر شهید قربان پور با بازگویی خاطراتی از شهید از اصول اخلاقی، ارزش های شهید گفتند. مادر شهید در سخنانش یادآور شد: شهید قربان پور بسیار به تحصیل علم و بیش از آن به قرائت قرآن علاقه مند بودند و به آن سفارش می کردند. 
همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر، مسابقه نشریه دیواری از سوی کانون پرورش فکری با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره ) در مرکز فرهنگی سیاهکل برگزار شد.
در این مسابقه نوجوانان با توضیحات مربیان کانون با وقایع پیروزی انقلاب اسلامی ایران آشنا شده و سپس شرکت کنندگان در قالب گروه های چندنفری به رقابت پرداختند.
در پایان از نشریه های برتر با عناوین روزهای پیروزی و امام آمد تقدیر به عمل آمد.

برگزاری جشنواره قصه گویی کودک و نوجوان و اجرای نمایش توسط کودکان، قصه گویی توسط مربی ادبی کانون و تشریح ویژگی های قصه گویی مناسب توسط مسوول کانون از جمله برنامه های این مرکز بود.

گفتنی است برگزیدگان جشنواره قصه گویی در مدرسه و در بین دوستان خود تشویق خواهند شد. برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی، ظریف بری با چوب با همکاری کانون و بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در طول دهه ی مبارک فجر از دیگر فعالیت های این مرکز است.