خیابان منتهی به کانون شماره 2 طبس آسفالت شد

هم‌زمان با روز ادبیات کودک و نوجوان، با پی‌گیری‌های کانون و مهربانی شهردار کانونی شهرستان طبس مسیر منتهی به مرکز فرهنگی هنری شماره 2 این شهرستان آسفالت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، با پی‌گیری‌های مستمر کانون و نگاه فرهنگی علی اشرفیان، شهردار طبس مسیر رفت و آمد اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 2 طبس که پیش از این خاکی بود، آسفالت شد.
هم‌زمان با 18 تیر ماه روز ادبیات کودک و نوجوان شهردار طبس، که خود از اعضای قدیمی کانون است با حضور در مرکز فرهنگی شماره 2 طبس گفت: توسعه فرهنگی و بهره‌گیری از ابزارهای لازم برای رشد فکری کودوکان و نوجوانان ضروری است و آماده‌سازی مسیر کودکان و نوجوانان برای دسترسی آسان‌تر به مراکز فرهنگی هنری وظیفه ماست.
عفت سادات مهاجری نیز ضمن قدردانی از مساعدت شهرداری و شورای شهر طبس گفت: فرزندان خردسال شهروندان طبسی برای حضور در مرکز شماره دو کانون به طور جدی با مشکل مواجه بودند که با این اقدام ارزشمند ، شادی میهمان قلب‌های پاک اعضای کانون شد.
مهاجری یاد آور شد: مرکز فرهنگی هنری شماره 2 طبس از 2 سال پیش افتتاح شده است و در حال حاضر 250 عضو کودک و نوجوان از فعالیت‌های فرهنگی، هنری این کانون استفاده می‌کنند.