آموزش برپا کردن نماز به کودکان و نوجوانان رامشیری در کانون

همزمان با ماه مبارک رمضان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامشیر با برگزاری کارگاه های هنری برپا کردن نماز را به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، شهناز قنواتی مسئول کانون رامشیر از برپایی کارگاه کاردستی و ساخت سجاده های نماز در این مرکز خبر داد.
وی با بیان این که در ایام ماه مبارک رمضان مربیان کانون رامشیر به شیوه های غیر مستقیم کودکان و نوجوانان را با شیوه‌ی صحیح خواندن نماز آشنا می‌کنند افزود: در این فعالیت بچه‌ها با استفاده از فوم در رنگ‌های مختلف، نوارهای ساتن، مهره های تزئینی، وسایل ساده و تزئینی و چسب، سجاده های زیبا می‌سازند و مربیان کانون بعد از آموزش دادن آن‌ها بچه‌ها را به برپا کردن نماز تشویق می‌کنند.
قنواتی با اشاره به این که مربیان این مرکز در ایام ماه مبارک رمضان تلاش می‌کنند تا روحیه معنوی را در کودکان و نوجوانان افزایش دهند یادآور شد: در این ایام سپری شده از ماه رمضان برنامه های قرائت و تفسیر جزء سی‌ام قرآن کریم، برگزاری کارگاه های سفال با موضوع ماه رمضان، معرفی کتاب‌های مذهبی کانون و ... برگزار شده است.
گفتنی است مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهرهای مختلف همزمان با ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه های مذهبی مختلف میزبان کودکان و نوجوانان هستند.