برگزاری جشن قصه‌گویی در مرکز فرهنگی هنری درمیان

با فرارسیدن دهه کرامت مرکز فرهنگی هنری درمیان، از مادران و علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی دعوت کرد در جشن قصه‌گویی کانون شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، با آغاز دهه کرامت مرکز فرهنگی هنری درمیان از مادران و تمامی علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی دعوت کرد در جشن قصه‌گویی کانون شنونده یا گوینده قصه‌ها باشند.
فراخوان دعوت از علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی به منظور ترویج فرهنگ قصه‌گویی در بین خانواده‌ها منتشر شد که این فراخوان 80 نفر از اعضا و والدین آن‌ها را میهمان کانون درمیان کرد.
رقیه امانی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری درمیان با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، به معرفی شخصیت بانوی کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) پرداخت و خود نیز قصه‌ای بیان کرد.
در این میان 3 نفر از مادران به نام‌های فاطمه مرتضایی، نرگس کدخدا و زهرا رمضانی با موضوعات مذهبی، اجتماعی و علمی برای حاضرین قصه گفتند.
اجرای سرود امام رضا (ع) توسط اعضای کانون نمایش طنز، پخش نماهنگ‌هایی با موضوع میلاد امام رضا (ع) و اهدای جوایز به قصه‌گویان و اعضای موفق از دیگر برنامه‌های جشن قصه گویی کانون درمیان بود.
 
استقبال اعضای کانون از خادمان رضوی
هم‌زمان با دهه کرامت تعدادی از خادمان حرم امام رضا (ع) میهمان شهرستان درمیان شدند و اعضای کانون با حضور در مراسم معنوی استقبال، با خوانش متن خوشامدگویی و اهدای شاخه گل به این عزیزان خوش‌آمد گفتند.
در ادامه اعضای کانون در سالن شهید باهنر شهرستان درمیان حضور یافتند و در مراسمی که به مناسبت حضور پر خیر و برکت خادمان رضوی تدارک دیده شده بود، به اجرای سرود " امام رضا (ع) پرداختند و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند.