فرزاد رحیمی جایگزین پرویز شاهوردی شد

فرزاد رحیمی با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مدیرکل جدید کانون استان چهارمحال و بختیاری جایگزین پرویز شاهوردی شهرکی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شاهوردی از مرداد 1389 نزدیک به 5 سال مسوولیت اداره مراکز کانون استان را بر عهده داشت و اکنون این مدیریت را به رحیمی کارشناس‌ارشد روان‌شناسی و رییس اداره مشاوره دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تحویل می‌دهد.
رحیمی متولد 1350 است و مسوولیت‌های دیگری نیز مانند مدیرکلی بهزیستی و عضویت در شورای تحقیقات و تدریس در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد هم‌چنین تدریس دروس روان‌شناسی در دانشگاه‌ آزاد این شهر را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.
علاوه بر این، سوابق پژوهشی متعددی در کارنامه‌ی علمی وی به چشم می‌خورد که بررسی علل معلولیت ذهنی،  هنجاریابی مقیاس تجدید‌نظر شده واژگان مصور جهت سنجش هوش کودکان 5 تا 7 ساله ، بررسی راه‌های افزایش اعتماد به نفس در کودکان، و چاپ مقاله‌هایی در مجلات علمی و پژوهشی با عنوان‌های رابطه هوش معنوی و سلامت روان، راه‌های افزایش اعتماد به‌نفس  کودکان، بررسی اثر بخشی مداخلات روان‌شناختی بر افت تحصیلی و سوابق تحصیلی مانند تدریس در ده‌ها سمینار تخصصی کشوری با موضوع‌های مداخلات روان‌شناختی پس از بحران و بازگویی روان‌شناختی، تدریس در مراکز تربیت معلم و دبیرستان و تدریس مهارت‌های زندگی از آن جمله است.
کتابی تالیفی از وی نیز با عنوان خانواده موفق زیر چاپ است.
بر همین اساس آیین معرفی مدیرکل جدید و قدردانی از مدیرکل سابق قرار است با حضور معاون فرهنگی و مشاور اجرایی مدیرعامل کانون و مسوولان استانی برگزار ‌شود.
حکم مدیرکل جدید کانون استان چهارمحال و بختیاری را علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امضا کرده است.
این در حالی است که کانون در استان چهارمحال و بختیاری دارای 23 مرکز فرهنگی‌هنری شامل 21 مرکز ثابت، یک مرکز سیار روستایی و یک کتاب‌خانه پستی است.