گسترش همکاری کانون خراسان جنوبی با نیروی انتظامی

تفاهم نامه برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت فی ما بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی و فرماندهی نیروی انتظامی امضا و مبادله شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، عبدالرضا صمدی با اعلام این خبر گفت: با آغاز فصل تابستان در سال 1394 شاهد استقبال بسیاری از سازمان‌ها برای فراهم آمدن زمینه انعقاد تفاهم نامه در کلاس‌های اوقات فراغت بودیم که این امر گویای عملکرد خوب و برنامه‌ریزی دقیق کانون در اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است.
مدیر کل کانون در ادامه گفت: بر اساس این تفاهم نامه فرزندان کارکنان نیروی انتظامی استان ضمن عضویت در کانون می‌توانند در کلاس‌های ویژه تابستانی مراکز فرهنگی هنری استان با 15 درصد تخفیف شهریه شرکت کنند.
 صمدی با بیان این‌که این تفاهم نامه در سال 1393 نیز بین کانون و نیروی انتظامی بسته شده بود، خاطر نشان کرد:  اگر فرزندان کارکنان نیروی انتظامی به طور کامل در کارگاه‌های فرهنگی و هنری شرکت کنند در پایان گواهینامه مهارت دریافت خواهند کرد.
مدیر کل کانون خراسان جنوبی در پایان یادآور شد: مراکز فرهنگی هنری کانون استان به منظور بهره‌مندی بیشتر کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های کانون در اوقات فراغت تابستان، بیش از 150 کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی را پیش بینی کرده‌اند تا این عزیزان اوقات پرنشاط و مفیدی را در فضای کانون سپری کنند.