کانون و اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی تفاهم نامه امضا کردند

در راستای توسعه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌های استان و کمک به فراهم شدن زمینه اصلاح و بازپروری مددجویان تفاهم نامه‌ای فی ما بین کانون و اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی نوشته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی، در ادامه همکاری‌های کانون استان با دیگر سازمان‌ها و نهادها تفاهم نامه‌ای فی ما بین کانون و اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی نوشته و مبادله شد.
این تفاهم نامه به منظور توسعه و ارتقای سطح همکاری‌های دو جانبه در خصوص برنامه‌ریزی، بهینه سازی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری در سطح کانون اصلاح و تربیت و فرزندان کارکنان زندان‌های استان با رویکرد تقویت ارزش‌های دینی، مذهبی، اخلاقی و ملی منعقد شد.
تعامل در خصوص توسعه و گسترش امور مشاوره‌ای در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی در کانون اصلاح تربیت، ایجاد بستر مناسب جهت حمایت معنوی و مادی از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در کانون اصلاح تربیت از جمله زمینه‌های همکاری مشترک این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.
بر همین اساس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز متعهد است، امکان عضویت فرزندان کارکنان زندان‌های استان در فعالیت‌های کانون متناسب با ظرفیت کلاس‌ها، همکاری در برگزاری کارگاه‌های آموزش نماز به صورت مشارکتی ویژه فرزندان کارکنان زندان‌های استان و اعضای کانون و تأمین مربی اوریگامی برای یک دوره آموزشی ویژه مددجویان کانون اصلاح تربیت فراهم کند.
مدت اعتبار این تفاهم نامه تا پایان سال 1394 تعیین شده است.