آغاز نمایش آثار کیارستمی با «نان و کوچه»

«نان و کوچه» اولین تجربه‌ی سینمایی زنده‌یاد عباس کیارستمی آغازگر نمایش فیلم‌های این کارگردان صاحب‌نام در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، روز 24 شهریور 1395 فیلم‌های «نان و کوچه»، «دندان درد»، «زنگ تفریح»، «منم میتوانم» از ساعت 17 الی 18 و فیلم «مسافر» ساعت 18/30 تا 20 به نمایش درمی‌آیند.
فیلم «نان و کوچه» برنده‌ی جایزه‌ی ویژه هیات داوران جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سال 1349 است که ایده‌ی آن از تقی کیارستمی است و فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی آن را هم عباس کیارستمی برعهده داشته است.
این فیلم کوتاه و بی‌کلام داستان پسرکی را روایت می‌کند که در راه خانه با سگی روبه‌رو می‌شود و برای گذشتن از آن دنبال راه چاره می‌گردد.
براساس این گزارش فیلم‌های «مشق شب» از ساعت 17 تا 18/30 و «همشهری» ساعت 19 تا 20 روز 25 شهریور به نمایش گذاشته می‌شوند.
هم‌چنین روز جمعه 26 شهریور سه فیلم‌ «خانه دوست کجاست»، «بزرگداشت روز معلم» و «راه حل یک» به ترتیب از ساعت 17 تا 18/30 و 19 تا 20 در سالن سینما تئاتر کانون اکران می‌شوند.
سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران، خیابان خالد اسلامبولی‌ (وزرای سابق)، بالاتر از خیابان شهید بهشتی واقع شده است.