از طرح های کانون حمایت می کنیم

دکتر محمد جواد کولیوند، نماینده کرج،فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در کانون البرز ، قول مساعد داد که در حد توان از طرح های فرهنگی و پروژه های کانون حمایت کند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، این مقام مسوول روز یکشنبه 5 شهریور ماه 96 از مرکز مجتمع و پروژه ی در حال ساخت کانون بازدید کرد ،
محمود مروج ، مدیر کل کانون البرز، در این دیدار ضمن اشاره  به این که کرج شناسی از اولویت های کاری کانون در استان است و اشاره مختصر به موقعیت کانون ،گفت :   با توجه به رشد جمعیت دانش آموزی البرز نسبت به سایر استان ها و هم چنین وضعیت مهاجرت در این استان نیاز است که به وضعیت کودک ونوجوان در استان توجه ویژه ای شود .
مدیر کل کانون همچنین  به شناخت ظرفیت های البرز اشاره کرده و گفت : علی رغم محدودیت های مالی در اعتبارات دولتی ما به دنبال آن هستیم که برای توسعه فعالیت های فرهنگی خود از ظرفیت های استان استفاده کنیم :
وی تعامل با شهرداری ها در زمینه احداث مراکز فرهنگی، هنری، ، توسعه فعالیت ها، احداث مراکز  فروش و اجرای برنامه های مشترک دیگر را یکی از این ظرفیت ها خوانده و گفت به دنبال استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز و نخبگان استان نیز جهت اجرای طرح های شایسته و فاخر فرهنگی هستیم .
با توجه به همزمان شدن برگزاری مرحله استانی جشنواره قصه گویی بخش نوجوان در کانون البرز و بازدید کولیوند، مروج، اشاره ای نیز به وجود نوجوانان ساعی و مستعد در استان و بیان درخشش کانون البرز در جشنواره نوزدهم، کرده و بر ضرورت برنامه سازی برای کودکان ونوجوانان تاکید کرد و گفت : این نوجوانان نیازمند برنامه ریزی و سرمایه گذاری هستند.
و افزود : خوشبختانه در استان البرز به دنبال بهره گیری از ظرفیت های تشکل های مردمی و همکاری با بخش خصوصی نیز هستیم که نمونه بارز این نوع مشارکت ها را در برگزاری موفق جشنوار قصه گویی داشته ایم .
مروج همچنین با اشاره به در پیش بودن "هفته ملی کودک" در آینده نزدیک ، از این مقام مسوول خواست که در این زمان، بیشتر به مسائل حوزه ی کودک ونوجوان توجه شود و در این خصوص سرمایه گذاری های لازم در بخش های خصوصی و دولتی صورت گیرد.
کولیوند، رییس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت بخش فرهنگی و حوزه کودکان ونوجوانان  و توجه ویژه به طرح های فرهنگی کانون قول مساعد داد که پس از دریافت مکاتبات مربوطه از طریق راه کارهای موجود و ارتباطات بین سازمانی و امضای تفاهم نامه های مختلف،  به رفع مشکلات موجود و ایجاد بستر برای اجرای طرح ها کمک کند .
گفتنی است توسعه مراکز فرهنگی ، هنری ، توسعه بخش فروش محصولات و احداث ساختمان مرکزی کانون استان با استانداردهای موجود ، از جمله طرح های مطرح شده بود که در آینده نزدیک شاهد اجرای آن ها خواهیم بود .

 بخش پایانی بازدید دکتر کولیوند به پروژه ی در حال ساخت کانون در منطقه پنج شهرداری کرج اختصاص داشت که ایشان ابراز امیدواری کردند که هر چه زودتر مشکل اعتبارات این