نمایش «دردسرهای حسن کچل» در شهرک مهرگان قزوین

کامیونت نمایش سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین نمایش آموزنده و آهنگین «دردسرهای حسن کچل» را برای کودکان و نوجوانان شهر محمدیه در بوستان لاله شهرک مهرگان اجرا کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با هدف افزایش نشاط اجتماعی و معرفی بیشتر کانون به مخاطبان کودک و نوجوان، نمایش «دردسرهای حسن کچل» برای بچه‌های شهر محمدیه استان قزوین بر روی کامیونت نمایش سیار کانون اجرا شد.

بر اساس این خبر، قرار است این نمایش در 8 نوبت در نقاط مختلف شهر محمدیه اجرا ‌شود.

این برنامه با حضور «مریم نخستین» شهردار محمدیه در بوستان لاله شهرک مهرگان اجرا و با استقبال ویژه خانواده‌ها و بچه‌ها روبرو شد.

نمایش «دردسرهای حسن کچل» که مضمونی شاد و نشاط‌ انگیز دارد به نویسندگی و کارگردانی احمدتیموری تهیه شده است. مرجان مسگری، هاشم خلیلی و احمد تیموری بازیگران این نمایش هستند و محمد نجفی آهنگ‌سازی آن را بر عهده داشته است.

در این نمایش، حسن کچل بچه تنبلی است که کارش فقط خوردن و خوابیدن است، مادرش تصمیم می‌گیرد او را به بازار کار بفرستد، ولی حسن سواد و تجربه ندارد و...

در این برنامه، علاوه بر نمایش، مسابقه و اجرای نمایش خلاق از سوی مجری فعالیت‌های مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه نیز معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =