هنرنمایی اعضای کانون مشگین‌شهر در جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان

شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان با هنرنمایی اعضای مرکز شماره‌ی یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشگین‌شهر پایان یافت.

شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان با حضور مدیرکل سازمان انجمن‌های سینمای جوان کشور، مدیران کل، میهمانان ایرانی و خارجی و شرکت‌کنندگان از  استان‌های مختلف کشور به میزبانی مشگین‌شهر برگزار شد.

با توجه به برپایی جلسه هماهنگی انجمن سینمای جوان مشگین‌شهر در مرکز شماره  یک کانون و تبادل‌نظر رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان با مربی مسئول مرکز  پیرامون  مراحل اجرا و همکاری‌های لازم جهت اجرای جشنواره، گروه نمایش مرکز شماره یک کانون باراهنمایی نیلوفر صفروند نمایشی جهت معرفی شهرستان و خیرمقدم گویی آماده کردند.

این کار با همکاری معصومه رحیم زاده و کارگردانی جلال محمد لو تلفیق شد و در آیین اختتامیه جشنواره به اجرا درآمد. اعضای کانون نیز با لباس محلی، در بخش اهدای جوایز با مقامات حاضر در اختتامیه همکاری کردند.

همچنین در برنامه‌ای دیگر، نمایشگاه فعالیت‌های مذهبی مراکز سه‌گانه‌ی کانون مشگین‌شهر در مرکز شماره یک گشایش یافت.

با توجه به کثرت فعالیت‌های انجام‌گرفته شده در زمینه فعالیت‌های مذهبی، بنا به پیشنهاد نیلوفر صفروند و با همکاری مربیان مسئول مراکز کانون مشگین‌شهر، نمایشگاهی از آثار اعضا با محوریت فعالیت‌های مذهبی و آثار رضوی در مرکز یک برپا شد.

این نمایشگاه ده‌روزه در مردادماه در سالن کتابخانه دایر و با توجه به ارسال دعوت‌نامه به روسای اداره‌ها و اعضای شورای اسلامی، علاقه‌مندان از این نمایشگاه بازدید به عمل‌آورده و با توانمندی‌ها و عملکرد  اعضای کانون در زمینه فعالیت‌های مذهبی آشنا شدند.

گفتنی است، آثار اعضا شامل: انواع دست سازه‌های فرهنگی هنری و علمی بود که پخش فیلم‌های پویانمایی و سرود اعضای کانون در این رابطه از دیگر بخش‌های اجراشده در این نمایشگاه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =