تغییر برنامه سفر به عراق از هوایی به زمینی برای شرکت در موکب کانون

مربی مسئول مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج در موکب باشماق اتفاق‌های مرز ایران و عراق را روایت می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، صبری رحیمی مربی مسئول مجتمع کانون سنندج استان کردستان در موکب باشماق از حال و هوای اربعین گفت.

رحیمی با اشاره به اینکه ۲۳ سال است که مربی کانون است، بیان کرد: پس از مریوان مرز باشماق قرار دارد که دقیقا مرز است، موکب کانون در نزدیکی محل ارائه گذرنامه است. روز اول که به موکب آمدم فضاسازی جالب کانون برایم جذاب بود و بعد خودم هم شروع به ایجاد تغییرهایی کردم که به نظرم جذاب بود.

این مربی باسابقه کانون از خاطره جالب یک خانواده یزدی گفت: روزی یک خانواده به همراه دو دختر بچه به موکب ما آمدند، همین‌طور که بچه‌ها مشغول کشیدن نقاشی بودند مادرشان آمد پیش من و گفت سال گذشته با هواپیما به کربلا رفته بودند اما وقتی دوست خانوادگی‌شان به بچه‌ها گفته بود کانون در مرز باشماق موکب دارد، بچه‌ها پدر و مادر را راضی کرده بودند تا به صورت زمینی از این مرز گذر کنند.

رحیمی افزود: مرز منطقه ما نسبت به سال گذشته بسیار شلوغ‌تر شده است، حضور تماشاخانه سیار در این منطقه بازخورد بسیار جالب و گرمی از سمت مردم داشته است.

وی همچنین به نقش نوجوان‌ها پرداخت و گفت: نوجوان‌ها خیلی کمک می‌کنند. از پذیرایی از زوار گرفته تا نشانی دادن و راهنمایی کردن. ما در موکب به بزرگ‌ترها هم سربند و پیکسل می‌دادیم و همین، استقبال زیادی به همراه داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =