کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران یک پیکره واحد هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: نگاه من بر این است که هیچ کدام از اجزا کانون پرورش فکری از یکدیگر جدا نیستند و از همه این اجزا به هویتی با عنوان «کانون ما» یاد خواهیم کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امین کمالوندی در نشستی با مهدی ذوالفقاری رییس کانون زبان ایران و جمعی از معاونان و مدیران ستادی این مجموعه، ضمن ابراز خرسندی از حضور مجدد در خانواد کانون گفت: ما نه تنها یک مجمع‌الجزایر نیستیم، بلکه یک پیکره واحد هستیم. تقویت کانون زبان ایران، تقویت کانون پرورش فکری و بالعکس است. کانون زبان ایران یکی از اجزا مهم کانون پرورش فکری است که با نگاهی فرهنگی، درآمدزا و آموزش‌آفرین ایجاد و تاسیس شده است. امیدوارم بتوانیم با همکاری شما عزیزان این جریان را نهادینه و تبدیل به هویتی با عنوان «کانون ما» نماییم.

وی با تاکید دوباره بر یکی بودن اجزا کانون اظهار داشت: تمام ساختمان‌های بلااستفاده کانون پرورش فکری در استان‌ها باید در اختیار کانون زبان ایران و بالعکس قرار گیرد. مدیران کانون زبان استان‌ها باید ساختمان‌های بلااستفاده کانون پرورش فکری را رصد کرده و با تنظیم تفاهم‌نامه‌ای این مهم را محقق سازند.

کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران یک پیکره واحد هستند

کمالوندی گفت: اعتقاد من بر این است که نیاز به بازتعریف روابط و اهداف داریم تا بسیاری از مشکلات پیش رو را با تغییرهای آینده از سر راه برداریم.

راه‌اندازی بخش دارالترجمه کانون زبان ایران از پیشنهادهایی بود که معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری به آن اشاره کرد و افزود: با توجه به اعتمادی که نسبت به کانون زبان ایران وجود دارد قطعا راه‌اندازی این بخش با استقبال زیادی مواجه خواهد شد.

همچنین در این جلسه ذوالفقاری به ارائه گزارشی از برخی اقدام‌ها و دستاوردهای حاصل شده از زمان حضور خود در کانون زبان ایران از قبیل تشکیل کارگروه معاونت آموزشی و معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، تعیین تکلیف وضعیت استخدامی مدیران فاقد حکم رسمی، صدور مجوز برای راه‌اندازی مرکز جدید در کشور، مذاکره با دانشگاه فرهنگیان برای انجام طرح‌های تحقیقاتی مشترک، عقد تفاهم‌نامه با بنیاد سعدی، مذاکره‌های مستمر با مجتمع آموزشی انرژی اتمی، مذاکره‌های مستمر با دانشگاه‌های کشور، برگزاری نشست‌های مستمر با رایزنان فرهنگی و سفرای ایرانی، مذاکره‌های مستمر با شبکه بانکی، راه‌اندازی آزمون‌های بین‌المللی، جلسه‌های متعدد با معاونت‌های وزارت آموزش و پرورش و... پرداخت.

کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران یک پیکره واحد هستند

بررسی شاخص بهره‌وری، گزارش تخفیف شهریه ترم تابستان 1402، رسیدگی به مراکز زیان‌ده و وضعیت سود و زیان استان‌ها از دیگر موضوع‌هایی بود که رییس کانون زبان ایران به آن‌ها پرداخت.

وی در بخش پایانی سخنانش گفت: امیدوارم بتوانیم آنچه که شایسته کانون زبان ایران است را محقق سازیم و آرزوهایی که به سرانجام نرسیده است با تدبیر و حمایت‌های آقای کمالوندی به ثمر برسد.

در این نشست معاونان و مدیران ستادی کانون زبان ایران نیز حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرهای خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =