بازی‌های رومیزی «بچه‌زرنگ» از راه رسید

بازی‌های رومیزی «بچه‌زرنگ» به‌زودی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای عرضه نوروزی وارد بازار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شخصیت‌های انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» محصول مشترک کانون و گروه هنر پویا از ابتدای اکران در قالب‌های گوناگونی همچون نوشت‌افزار در بازار عرضه شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفتند و در ادامه تکمیل زنجیره شخصیت‌پردازی این انیمیشن(پیوست‌های فرهنگی) بازی‌های رومیزی «بچه‌زرنگ» نیز بعد از پنج ماه از آغاز نمایش این اثر سینمایی، رونمایی شد.

تاکنون پنج بازی رومیزی برای این انیمیشن سینمایی طراحی شده‌ که به مناسبت عید نوروز از سه بازی رونمایی شده که از سوی شرکت بازیتا، وارد بازار می‌شود. این بازی‌ها مناسب مخاطبان ۶ سال به بالاست و به نوعی طراحی شده‌ است که بتوان به‌صورت خانوادگی آن‌ها را بازی کرد.

بازی ذره‌بین، بازی تیزبین و بازی دست‌چین سه بازی شرکت بازیتا، با پشتیبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری استودیو گروه هنر پویا به‌صورت ویژه و با استفاده از شخصیت‌های انیمیشن بچه‌زرنگ طراحی شده‌ است و فرایند عرضه گسترده آن‌ها در فروشگاه‌های کتاب و اسباب‌بازی، پس از این رونمایی آغاز خواهد شد.

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره طراحی این بازی‌ها بیان کرد: سینمای کودک و نوجوان به عنوان یک سینمای راهبردی، در دوره جدید مورد اهتمام ویژه کانون به عنوان متولی کودک و نوجوان کشور است و ما معتقدیم پویانمایی که موثرترین رسانه برای مخاطب کودک و نوجوان محسوب می‌شود، باید بار عمده این سبک را در سینما به دوش بکشد.

وی در پایان بیان کرد: ما با تولید و عرضه پیوست‌های مختلف برای فیلم بچه‌زرنگ، مثل بازی‌هایی که رونمایی شدند، تلاش می‌کنیم تا موضوع استمرار ارتباط مخاطب با قهرمان خلق شده و تحقق اهداف کانون در حوزه اثرگذاری بر مخاطب را به عنوان گام‌های بعد از ساخت یک انیمیشن سینمایی، به درستی برداریم.

اکران انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» درحالی با گذشت پنج ماه از شروع اکران در سینماهای کشور همچنان ادامه دارد که تاکنون بیش از یک میلیون و ۹۰۰هزار نفر در سینماهای کشور به تماشای آن نشسته‌اند و این استقبال، فروش بیش از ۶۲میلیارد تومانی را برای این فیلم رقم زده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =