اعضای انجمن قصه‌گویی کانون البرز در جمع برگزیدگان جشنواره‌ی چراغ

جمعی از اعضای انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، در جمع برگزیدگان جشنواره‌ی قصه‌گویی چراغ قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون البرز، این جشنواره با هدف استفاده از قالب قصه‌گویی برای ترغیب مصرف کنندگان   به استفاده‌ی  بهینه‌ی برق و به همت شرکت توانیر و از سوی شرکت  برق استان البرز با همکاری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و به صورت ملی برگزار شد.
بر همین اساس آیین اختامیه‌ی این جشنواره صبح روز چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ با حضور فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز و  عضو شورای سیاستگذاری این جشنواره و جمعی از مسوولان کشوری و استانی شرکت توانیر و علاقه‌مندان به قصه و قصه‌گویی برگزار شد.
بر اساس این خبر فاطمه موسوی همدانی برای قصه‌ی  ستاره کوچولو و مهین ریواز برای قصه‌ی  مهمانی خانه مادربزرگ به طور مشترک عنوان شایسته‌ی تقدیر بخش بزرگسال کلاسیک را کسب کردند.

اعضای انجمن قصه‌گویی کانون البرز در جمع برگزیدگان جشنواره‌ی چراغ
بردیا فتاحی دعضونوجوان کانون البرز نیز  با  قصه غول و گلدیس رتبه‌ی سوم بخش کودک و نوجوان را از این خود کرد.

اعضای انجمن قصه‌گویی کانون البرز در جمع برگزیدگان جشنواره‌ی چراغ
گفتنی است طاهره گرمسیری،کارشناس فرهنگی  بازنشسته‌ی کانون البرز و نرمین کریمی کارشناس فرهنگی کانون البرز نیز در گروه داوری این جشنواره، پایش اولیه‌ی قصه‌ها را بر عهده داشتند.

علاقه‌مندان می‌توانند گزارش کامل این برنامه را از اینجا در وبگاه شرکت توانیر دنبال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =