کد خبر: 334957
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
بازدید 68
تجلیل از کارشناس فرهنگی کانون البرز

مدیر کل کانون البرز با اهدای لوح تجلیل از ۲۵ سال خدمات کارشناس فرهنگی کانون استان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، با توجه به بازنشستگی نرمین کریمی، کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، آیین تودیع ایشان همزمان با ویژه برنامه‌ی  مشترک مراکز کانون استان البرز به مناسبت گرامی داشت شب یلدا در مرکز مجتمع آفرینش‌های فرهنگی، هنری کرج برگزار شد.

نرمین کریمی، کارشناس فرهنگی کانون البرز که سابقه‌ی مربی فرهنگی مرکز شماره ۲ کانون کرج و  مربی مسوول مراکزلواسان تهران،  ۳ و مجتمع کانون کرج را در کارنامه‌ی کاری خود دارد، در سخنانی در این آیین گفت  خوشحالم که در کانون بوده‌ام و خاطرات خوبی را با خود همراه دارم  و امیدوارم  که خاطرات خوبی هم از من بماند.

تجلیل از کارشناس فرهنگی کانون البرز

این کارشناس افزود همیشه در طول دوران کاریم سعی کرده‌ام  نظر خدا را جلب کرده و مربی خوبی برای بچه‌ها باشم و خدا را شاکرم که در کنار شما عزیزان فرصت خدمت داشته‌ام .

ایشان ضمن قدردانی از  مدیر کل و همکاران  کانون از تمامی اعضا و همکارانش طلب حلالیت کرد.

زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز در سخنانی ضمن قدردانی از ۲۵ سال زحمات ارزشمند نرمین کریمی، برای این همکار عزیز در فصل جدید زندگی آرزوی توفیق کرده و به نمایندگی از همکاران مجموعه،  لوح و هدایایی را تقدیم این کارشناس کرد.

تجلیل از کارشناس فرهنگی کانون البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =