مدیرعامل کانون از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تقدیر کرد

حامد علامتی مدیرعامل پرورش فکری کودکان و نوجوانان از علی‌اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد به‌ پاس حمایت از بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی قدردانی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ و همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)؛ سیده‌عالیه قوامی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به نمایندگی از حامد علامتی مدیرعامل کانون، با حضور در دفتر علی‌اکبر عزیزی از وی به دلیل حمایت‌های بی‌درغ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تقدیر کرد.

متن لوح تقدیر مدیرعامل کانون به شرح زیر است:

به نام خدایی که خود قصه‌گوست

مردان و مردمان بی‌ادعا آنگونه زندگی می‌کنند که قصه زندگیشان را می‌شود به هزاران دفتر نوشت اما آرام و بی‌توقع روزگار می‌گذرانند و مسیر سخت زندگی را برای دیگران هموار می‌سازند.

جناب آقای مهندس علی‌اکبر عزیزی معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

یزد و مردمانش در طول تاریخ حماسه‌ها خلق کرده‌اند و ثابت کرده‌اند قصه زندگی در دست خودشان است و آن را با همت می‌توان بازآفرینی کرد و بهترین‌ها را ساخت. جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با رسالت اصیل خود یک فرصت بی‌نظیر و ناب بود که به همت والای شما به منزل مقصود رسید.

بی‌شک قصه‌گویان سراسر کشور، از یزد و میزبانی شایسته‌اش قصه‌ها خواهند ساخت و حلاوت قصه‌هایشان طعم شیرینی را در جان‌ها به یادگار خواهد گذاشت.

و تاریخ این تلاش عظیم را برای نگاهداشت و انتقال فرهنگ از زبان قصه، برای آیندگان نقل خواهد کرد.

بر خود فرض می‌دانم از همت، حمیت و نگاه باورمندانه حضرت‌عالی به حوزه فرهنگ در عرصه کودک و نوجوان و حمایت‌های پیدا و پنهان شما از ماموریت‌های کانون تقدیر و تشکر کنم.

در پناه خداوندگار قصه‌ها و لبخند، قصه زندگیتان پر از عشق و تبسم و تندرستی باد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =