رتبه‌ی اول بخش جستار  بیست و پنجمین جشنواره‌ی قصه‌گویی به مربی البرز رسید

سپیده داداش زاده، مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز موفق شد رتبه‌ی اول بخش جستار از زیر شاخه‌های بخش علمی بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی را از آن خود کند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آیین اختتامیه و اعلام برگزیدگان بخش علمی بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی امروز یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار شد و سپیده داداش زاده، مربی فرهنگی مرکز شماره ۳ کانون کرج، با جستار «قطار قصه‌ی فال حافظ توقف ندارد»، موفق به کسب عنوان برگزیده و رتبه‌ی اول جشنواره شد.

در این بخش که مریم شریف‌نسب، سعید حسام‌پور و میثم متاجی، داوری آن را بر عهده داشتند،  لیلا سپهری از استان خوزستان با جستار «از کلاغ تا چارلی» و ژیلا خاکپور از استان مازندران با جستار «هر کتاب قصه ایست، قصه‌ای شنیدنیست» به عنوان رتبه‌های دوم و سوم برگزیده شدند.

بر اساس خبر روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در بیانیه هیأت داوران بخش علمی این جشنواره آمده است: بخش علمی این جشنواره، در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های پژوهشی کانون، بستری را برای تولید دانش و تعمیق نگاه به جایگاه و اهمیت قصه و قصه‌گویی فراهم کرده است.

گفتنی است از میان ۴۵۰ اثر ارسالی به دبیرخانه بخش علمی، ۱۴۷ اثر در ۴ حوزه‌ی کتاب، رساله و پایان‌نامه، مقاله و جستار در فرایند داوری قرار گرفتند که از این میان در بخش رساله و پایان‌نامه ۷ اثر، مقاله ۵۸ اثر، جستار۷۸ اثر و کتاب ۴ اثر انتخاب شد.

رتبه‌ی اول بخش جستار  بیست و پنجمین جشنواره‌ی قصه‌گویی به مربی البرز رسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =