رتبه‌ی دوم ارزیابی عملکرد در بین کانون‌های کشور به البرز رسید

کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز گفت این سازمان توانست رتبه‌ی دوم  ارزیابی عملکرد در ساال ۱۴۰۱ را در بین کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، مهدیه محمدی سواد رودباری، کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکاسات کانون البرز، ضمن اشاره به اهمیت انجام درست فعالیت‌های عمومی و اختصاصی و لزوم گزارش دهی شفاف و صادقانه گفت خوشبختانه در حوزه‌ی ارزیابی عملکرد هر سااله شاهد  بهبود وضعیت و روند رو به رشد در کانون استان هستیم.

 این مقام مسؤول افزود طبق اعلام مدیر کل ارزیابی عملکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امتیازات دستگاه‌های اجرایی در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ از طرف سازمان اداری- استخدامی کشور اعلام شده و  استان‌های خراسان شمالی، البرز و خراسان جنوبی، به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم ارزیابی عملکرد فعالیت‌ها در سال ۱۴۰۱ را دربین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور کسب کرده‌اند.

محمدی افزود کانون استان البرز همچنین رتبه ی سوم را در بین مراکز فرهنگی و آموزشی استان و  رتبه‌ی دوازدهم در بین ۶۸ دستگاه اجرایی البرز را نبز  به دست آورده است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =