دومین جلسه‌ی کارگروه توسعه‌ی مدیریت کانون البرز برگزار شد

دومین جلسه‌ی کارگروه توسعه‌ی مدیریت کانون البرز با حضور نماینده‌ی سازمان مدیریت  و برنامه‌ریزی استان به منظور بررسی شاخص‌هاای ارزیابی عملکرد در سال گذشته و نقاط قوت و ضعف برای ارتقا در این حوزه در عملکرد سال جدید، برگزار شد.

به گزاارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز نیز در سخنانی  در این نشست، از راه اندازی درگاه ارایه خدمات و  سامانه‌ی یکپارچه‌ی برنامه‌ریزی «سیب»، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کمک این سامانه به ارزیابی و تحلیل مناسب از فعالیت‌ها، سخن گفت.

این مقام مسوول همچنین بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته در کانون در حوزه‌ی توجه به جوانی جمعیت ، ستاد اقامه‌ی نماز، مدیریت سبز  و مناسب سازی ساختمان های کانون برای افزاد توان یاب را تشریح کرد.   

 مهدیه محمدی، کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات کانون استان نیز ضمن ارایه‌ی گزارش عملکرد تحلیلی و تشریح عملکرد کانون استان در سال ۱۴۰۱، بر مبنای شاخص‌های اعلام شده از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور، به برخی موانع و مشکلات موجود و وضعیت کانون البرز و اقدامات صورت گرفته برای رفع اشکالات موجود و اقدامات صورت گرفته برای تکمیل فرم‌های ارزیابی عملکرد واحدهای مختلف در سال جدید اشاره کرده و توضیحاتی را در هر بخش ارایه کرد.

دومین جلسه‌ی کارگروه توسعه‌ی مدیریت کانون البرز برگزار شد

گفتنی است این جلسه صبح روز چهارشنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲، با حضور مدیر کل کانون البرز، همکارانی که در تکمیل شاخص‌های عمومی و اختصاصی همکاری دارند و نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، در اتاق جلسات کانون البرز، برگزار شد.

پیش از این نیز جلسه ای در تاریخ ۳ بهمن ۱۴۰۲  به منظور بررسی شاخص های ارزیابی با حضور مدیر کل و جمعی از کارشناسان کانون البرز، برگزار شده بود.

دومین جلسه‌ی کارگروه توسعه‌ی مدیریت کانون البرز برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =