دیدار مدیرکل کانون البرز با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در رزمایش «سپاس»

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با حضور در رزمایش طرح سپاس با خانواده‌های شهدا و ایثارگران دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، این رزمایش به میزبانی بنیادشهید و امور ایثارگران استان البرز و با حضور مجتبی عبدالهی استاندار البرز ، مدیران دستگاه های اجرایی ، روحانیون و مقامات لشکری استان و به منظور تقدیر از مقام شامخ شهدا برگزار شده و طی این طرح مدیران و مقامات استان در اقدامی مشترک، با حضور در منازل خانواده معزز شهدا ضمن دیدار ، از این عزیزان تحلیل می‌کنند.

پیش از این مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، هدف از این دیدارها را که همزمان با ایام با سعادت ماه شعبان و ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل علیه‌السلام آغاز شده بود، دیدار و دلجویی از خانواده شهدا و ایثارگران عنوان کرد.

گفتنی است طرح سپاس، سال گذشته از ۱۲ بهمن ماه تا ۱۲ اسفند ماه توسط تمامی مدیران استان اجرایی شد و بازتاب بسیار خوبی نیز داشت و برای دومین سال متوالی در البرز اجرا شد.

بر همین اساس زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز و نادیا باقری، دبیر کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کانون استان، ظهر روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲, با حضور در منزل شهیدان نصیری با مادر این دو شهید و با حضور در منزل محمد پور محمد، جانباز جنگ تحمیلی، با این عزیزان دیدار کردند.

دیدار مدیرکل کانون البرز با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در رزمایش «سپاس»

لازم به توضیح است مردم استان البرز در دوران دفاع مقدس پنج هزارو ۲۵۰ شهید والامقام تقدیم آرمان های والای نظام اسلامی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =