تجلیل از مدیرکل و  همکاران کانون البرز به عنوان فعال مهدوی

از مدیرکل، کارشناس هنری و نماینده‌ی انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به عنوان فعال مهدوی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز،این جشنواره همه ساله با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ مهدویت و انتظار و استفاده از  اثرات و برکات زیادی که این آشنایی  برای کودکان و نوجوانان در طول زندگیشان خواهد داشت به صورت متناوب با همکاری بنیاد فرهنگی امام زمان (عج) ، آموزش و پرورش و برخی دستگاه‌های فرهنگی استان اجرا می‌شود.

امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز نیز با داوری آثار قصه گویی و سرود با این برنامه همکاری  و مشارکت کرد.

بر این اساس اختتامیه‌ی دهمین دوره این جشنواره به منظور تجلیل از آثار برتر دانش آموزی تولید شده ، روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مسوولان برگزار شده و از تلاش‌هایزینب عاشری، مدیر کل به عنوان مشارکت کننده و  ندا ساعی، کارشناس هنری و خدیجه میرزایی،نماینده انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز  به عنوان داوران بخش سرود و قصه‌گویی با اهدای لوح تجلیل از سوی رییس بنیاد مهدویت استان تجلیل شد.

گفتنی است اسمعیل مزین، مسوول حراست کانون البرز نیز به نمایندگی از مدیرکل کانون در این  مراسم حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =