بازارچه‌ی نوروزی در مرکز شماره  ۴ کانون کرج

کودکان و نوجوانان و اعضای ارشد مرکز شماره‌ی ۴ کانون کرج ، در بازارچه‌ی نوروزی آثار فرهنگی، هنری خود را به علاقه مندان معرفی می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، نادیا باقری، مسؤول مرکز شماره ۴ کانون کرج در مورد برگزاری این نمایشگاه گفت با توجه به نزدیکی به ایام پایان سال، بر آن شدیم تا با هدف ایجاد فرصت برای اعضای کودک، نوجوان و ارشد مرکز، در جهت معرفی کارهای دستی و استعدادهایشان و همین طور  کسب تجربه در جهت تقویت مهارت‌های مالی آنان،  بازارچه نوروزی را برای دومین سال متوالی  برگزار کنیم.

باقری افزود پس  از اطلاع رسانی به اعضا، افرادی که دارای مهارت در زمینه‌های فرهنگی و هنری بودند، اعلام آمادگی کرده و غرفه‌هایی در مرکز به صورت رایگان، برای این عزیزان در نظر گرفته شده است.

این مسؤول اافزود اعضا بیشتر در زمینه‌ی محصولات مختلف تولیدی اعضا از جمله صنایع دستی و زیور آلاتخواهد بود و اعضا ضمن تزیین غرفه‌ها محصولات خود را تبلیغ کرده و  به فروش خواهند رساند.

این نمایشگاه از شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا پنجشنبه ۲۴ اسفند در امرکز فرهنگی، هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز  به نشانی کرج، حصارک بالا، بالاتر از میدان شهرداری، روبروی خدمات موتوری شهرداری منطقه ۶ کرج دایر خواهد بود و علاقه‌مندان همه روزه از ساعت۱۱ الی۱۵:۳۰ می توانند به این مرکز مراجعه کرده و از این بازارچه دیدن کنند.

تلفن تماس جهت اطلاعات بیشتر: ۰۲۶۳۴۵۷۳۲۴۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =