کد خبر: 337906
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
بازدید 37
جشن «استقبال از بهار قرآن و بهار طبیعت» در مرکز ۳ کانون کرج

جمعی از اعضای مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرج، به همراه خانواده‌های‌شان در جشن استقبال از بهار قرآن و بهار طبیعت حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، این جشن روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ با حضور و استقبال خانواده‌ها برگزار شد.

اجرای فعالیت‌هایی چون همخوانی اشعاری با موضوع بهار و ماه مبارک رمضان،شعرخوانی اعضا،نمایش فیلم، مسابقه( چه قدر فرزندم را می شناسم؟، اجرای موسیقی زنده و  بازی و سرگرمی از برنامه‌هایی بود که برای این جشن خانوادگی در نظر گرفته شده بود.

برگزاری کارگاه «تخم مرغ‌های رنگی»

در یکی ازقسمت‌های این جشن، اعضای کودک مرکز،  با کمک پدران و مادرانشان و با راهنایی مربیان با استفاده از تکننیک‌های مختلف،  تخم مرغ های رنگی را برای سفره‌ی هفت سین آماده کردند.

بازی گروهی پدر، فرزندی

یکی از فعالیت‌های این جشن اجرای بازی گروهی طناب کشی با حضور پدران و پسران بود که مورد استقبال این عزیزان قرار گرفت.

تجلیل از اعضای برگزیده‌ی مرکز

در بخشی از این برنامه نیز لیلی همتی، مسوول مرکز شماره ۳ کانون در کرج و همکارانش از اعضای فعال مرکز که در فعالیت های مختلف مشارکت داشتند و اعضایی که توانسته بودند در فعالیت های درون مرکزی و استانی، موفقیت کسب کنندبا اهدای لوح، تجلیل کردند.

گفتنی است جشن استقبال از بهار صبح  روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲، با حضور فرانک فروزانفر، کارشناس مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان الرز و جمعی از کارشناسان، مربیان، اعضا و خانواده‌ها در فضای کتابخانه‌ی این مرکز فرهنگی، هنری، برگزار شد.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =