کانون پرورش فکری البرز به عنوان دبیر قرارگاه کودک استان معرفی شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در دومین جلسه قرارگاه کودک استان به عنوان دبیر قرارگاه کودک استان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز به نقل از کانال اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه‌ی کرج، جلسه قرارگاه تخصصی کودک قبل ازظهر روز شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ به ریاست آیت‌الله حسینی همدانی و با حضور سایر اعضا در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌ جمعه کرج برگزار شد..

رئیس قرارگاه کودک استان در این جلسه ضمن تشکر از حضور و دغدغه اعضا بیان داشتند: به دلیل اینکه هرکار نوآورانه ای سختی خودش را دارد اما ما باشیب ملایم و به آرامی پایه ها و اساس این قرارگاه را ایجاد کردیم  و باقراردادن این قرارگاه ذیل شورای فرهنگ عمومی باعث اتقان و قوی تر شدن جایگاه این قرارگاه شدیم.

ایشان در ادامه با اشاره به بیانات حکیمانه رهبری در باب ضرورت کار برای کودک فرمودند: ما در عرصه کودک بسیار خلا داریم و در این عرصه کار نشده است همچنان که رهبری فرمودند: اگر مسؤولان امور فرهنگی کشور بخواهند مسأله‌ی کودک و نوجوان را آن‌چنان که هست، مورد اهتمام قرار دهند، من خیال میکنم خیلی از آنهایی که مسؤولند، از ساعات خوابشان هم خواهند زد تا به این مسأله بپردازند.

امام جمعه کرج در تشریح بعضی از فعالیت ها فرمودند: این قرارگاه نقش تصدیگری ندارد و وظیفه سیاستگذاری، نظارت، تسهیل گری و برنامه ریزی امور مختلف کودک را دارد. مثلا باید تولیدات عرصه کودک؛ هویت ساز، ملی و دینی باشد و ما باید بر آن در استان نظارت داشته باشیم و همچنین باید با طرح ها و برنامه های دقیق، جهان بینی درست برای کودک ایجاد کرد.

لازم به ذکر است که در ابتدای جلسه زینب عاشری، مدیرکل کانون البرز و  دیگر اعضا به بیان نکات و نظرات خود پرداختند و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دبیر قرارگاه کودک استان معرفی شد.

کانون پرورش فکری البرز به عنوان دبیر قرارگاه کودک استان معرفی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =