کد خبر: 338189
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
بازدید 51
برگزاری نشست  کمیته بهره وری در کانون البرز

نشست کمیته بهره وری کانون البرز به ریاست مدیر کل کانون استان برگزار و مشکلات و راه‌کارهای حل این موانع در واحدهای مختلف بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، زینب عاشری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ابتدای این نشست به بیان ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای سال ۱۴۰۳ پرداخته و در خصوص اهمیت اولویت داشتن امور تربیتی بر امور مهارتی، لزوم نوجوان محوری و بازنگری در فعالیت‌های نوجوان محور، تعامل با دیگر نهادها و سازمان‌های فرهنگی، لزوم پیشرفت متربیان همگام با مربیان و داشتن درسنامه‌ی مشخص برای کارگاه‌هایی فرهنگی، هنری و ادبی در سال جدید تاکید کرد.

این مقام مسوول از همکارانش خواست در سال جدید به خوبی فعالیت‌ها را به مخاطبان معرفی کرده و وجه تمایز فعالیت‌های آمپزشی کانون با دیگر سازمان‌های مشابه را برای مخاطبان بیان کنند.

در ادامه مهدیه محمدی، کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات کانون استان ضمن اشاره به مشکلات موجود هر واحد در سال ۱۴۰۱ و موارد رفع شده در سال ۱۴۰۲ از همکاران خواست مشکلات سال ۱۴۰۲ و راه‌کارهایی که برای حل مشکلات اجرا کردند را بیان کنند.

در ادامه دیگر کارشناسان واحدهای مختلف مشکلات و راه‌کارهای به کار رفته را مطرح کردند.

مناسب سازی فضاهای کانون برای مدیریت سبز، واگذاری و برون سپاری برخی فعالیت‌ها، لزوم بازنگری در طرح درس‌های آموزشی و نظارت دقیق کارشناسان، برگزاری مستمر جلسات مشورتی در قالب شوراهای فرهنگی، اداری، کارشناسی به منظور ارتقای چرخه‌ی بهره وری، لزوم توجه به ارشیو الکترونیک و فراهم کردن زیذساخت‌ها و توجه ویژه به ساماندهی نیروی انسانی از نکات مطرح شده در این نشست بود که صبح روز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ در اتاق جلسات کانون البرز برگزار شد.

برگزاری نشست  کمیته بهره وری در کانون البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =