کد خبر: 339210
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
چهار نمایش کانون در جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی در حال اجراست

چهار نمایش از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در حال اجراست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش‌های «خداداد» از استان یزد، «صاحب سرزمین نور» از استان گلستان، «بی‌بی و دشت ارغوانی» از استان مازندران و «خداداد» از استان قم در میان هشت اثر راه یافته به بخش پایانی این جشنواره در قالب اجراهای عمومی اجرا می‌شود.

نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی محسن اکرمی از ۱۰ تا ۲۵ اردیبهشت در مدارس ناحیه ۱ و ۲ آموزش و پرورش شهر یزد اجرا می‌شود.

بر همین اساس، نمایش «صاحب سرزمین نور» به نویسندگی سیدحسین فدایی‌حسین و کارگردانی سیدرهبان مسلمی‌عقیلی برای مدارس حاشیه شهر و کم درآمد و خانواده‌های نیازمند به صورت رایگان اجرا می‌شود.

همچنین نمایش «بی‌بی ناز و دشت ارغوانی» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مهیار هزارجریبی از ۸ تا ۲۱ اردیبهشت ساعت ۲۰ در تماشاخانه آنا شهر بهشهر به روی صحنه می‌رود.

در عین حال نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی مهدی خجسته‌گی از 10 اردیبهشت ساعت 18 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اجرا خواهد شد.

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی به دبیری مهدی سیم‌ریز، از روز ۲۵ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت غیرمتمرکز و در قالب اجرای عمومی برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود رویداد مسیر هشتم نیز از سوی مرکز تئاتر کانون و تماشاخانه سیار کانون در دهه کرامت در استان‌های خوزستان، فارس، یزد و خراسان با اجرای نمایش‌ها و برنامه‌هایی با موضوع و سیره و روش زندگانی امام هشتم(ع) و فرهنگ رضوی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =