کد خبر: 339402
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
نمایش «مهمان جامانده» در کرمان اجرا می‌شود

نمایش «مهمان جا مانده» در امتداد حمایت از تئاتر فراگیر (کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه) در سالن همایون صنعتی کرمان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایش که به سفارش مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان کرمان تولید شده است، بازیگران و برخی عوامل از هنرمندان از افراد با نیازهای ویژه هستند.

در خلاصه نمایش «مهمان جامانده» به نویسندگی نسرین خنجری و کارگردانی محسن میرزایی آمده است: همه‌ی حیوانات خانه‌ی مادربزرگ به مهمانی دعوت شده‌اند، گربه نیامده است. کلاغ همه‌ی حیوانات را استنطاق می‌کند تا معلوم شود که چه بلایی سر گربه آمده است.

فائزه رئیسی‌پور، منیژه فلاح، ‌امین عادلی‌فر، داود سعادت‌آبادی، ابراهیم محمدزاده و محسن میرزایی بازیگران این نمایش هستند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه‌کننده: محسن میرزایی، دستیار کارگردان: فائزه رئیسی‌پور، آهنگساز و طراح نور: پدرام ظروفچی، طراح گریم: مهدیه فخاری‌پور، طراح پوستر و بروشور و طراح صحنه: آرش اخلاقی‌زاده، طراح لباس: مهدیه فخاری‌پور و محسن میرزایی، منشی صحنه: حوریه آتش‌نژاد و روابط عمومی و تبلیغات: فاطمه آقاملایی.

نمایش «مهمان جامانده» تاکنون جایزه نویسندگی، کارگردانی، گریم، موسیقی، لباس و تیم بازیگران از جشنواره منطقه‌ای کویر یزد و جایزه گریم و تیم بازیگران را از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان یزد دریافت کرده است.

این نمایش از ۱۹ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در سالن همایون صنعتی کرمان به روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره ۰۹۰۳۵۴۹۹۷۹۶ تماس بگیرند.

نمایش «مهمان جامانده» در امتداد طرح حمایت از تئاتر فراگیر (کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه) و به سفارش مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان کرمان تولید شده است.

یادآوری می‌شود کتاب «مهمان جا مانده» از مجموعه نمایش‌نامه‌ی نوجوان امروز نوشته نسرین خنجری سال ۱۳۹۲ از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

نمایش «مهمان جامانده» در کرمان اجرا می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =