برگزاری جلسه مسوولان دومین جشنواره بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی

نخستین جلسه مسوولان دومین جشنواره بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی در دفتر مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این جلسه، اولین دوره جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی از زوایای مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نقاط قوت و ضعف آن تجزیه و تحلیل شد.
علی گنج‌کریمی دبیر دومین جشنواره بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی در جمع مسوولان این جلسه خاطرنشان کرد: همه مسلمانان عشق و ارادت ویژه‌ای به حضرت آقاامام رضا علیه‌السلام دارند و کسانی که برای حضرت رضا(ع) کار می‌کنند، ارتباطی حسی و دلی با امام خود برقرار کرده و به جایگاه معنوی آن اهمیت می‌دهند و این تلاش فراتر از کار اداری است.
در این جلسه تصمیم‌گیری‌هایی نیز در مورد ساز و کارهای برگزاری دومین جشنواره همچون انتخاب کتابی جامع و مناسب به عنوان منبع مسابقه، طراحی سوال‌های 4 گزینه‌ای عمیق بر اساس کتاب مورد نظر، ترجمه کتاب به زبان انگلیسی برای شرکت علاقه‌مندان غیرایرانی در سراسر جهان و قرار دادن سوال‌های این مسابقه بر روی دو پایگاه رضوی و پایگاه مسابقات کانون صورت گرفت.
 در ادامه در مورد نحوه اطلاع‌رسانی این جشنواره در مدارس، مراکز فرهنگی هنری کانون و استان‌ها، داوری آثار شرکت کنندگان و چگونگی انتخاب برگزیدگان و جوایز آنان تصمیم‌گیری‌ شد.
 بر اساس این گزارش، زمان برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی از 31 فروردین تا 31 مرداد 1391 تعیین شد.
گفتنی است در این جلسه همچنین شیوه‌نامه اولین جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مفاد شیوه‌نامه جدید نیز بازنویسی شود.
این جلسه با حضور علی گنج‌کریمی دبیر دومین جشنواره بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی، محسن حموله نماینده دبیر، محمدحسین دیزجی مدیر اجرایی، عیسی ملک‌محمودی مسوول ارزیابی، نظارت و امور مالی، خدیجه اسمعیلی رابط خبری، نسرین امینی مسوول دبیرخانه، احمد پیروزمند مسوول سمعی و بصری و جانعلی نوذری مسوول نمایشگاه برگزار شد.