دیدار مدیر کانون استان با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

عسگری فر بر لزوم همکاری دستگاه های استان جهت برگزاری مناسب این جشنواره تاکید کرد

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،سید حامد عسگری فر مدیر کانون استان طی دیداری با حجه الاسلام و المسلمین اژدری مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به تشریح روند برگزاری چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی و زمان بندی اجرای آن پرداخت.
در این دیدار،مدیر کانون استان ضمن ابراز خرسندی جهت میزبانی اصفهان از این جشنواره عنوان کرد این گونه برنامه ها می تواند موجب ترویج گفتمان اهل بیت(علیهم السلام) در جامعه شود.
دبیر اجرایی جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی هم چنین بر لزوم همکاری دستگاه های استان جهت برگزاری باشکوه این جشنواره تاکید و ابراز امیدواری نمود ان شاءا... با عنایات حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و با هماهنگی و پیگیری های صورت گرفته این جشنواره به بهترین نحو در شهریور ماه برگزار خواهد شد.
در ادامه حجه الاسلام و المسلمین اژدری برگزاری این جشنواره را در اصفهان مثبت ارزیابی نمود و خاطر نشان کرد با توجه به حجم گسترده تبلیغات دشمن بر علیه مکتب شیعه این چنین فعالیت هایی می تواند به فراگیر شدن فرهنگ دینی و مذهبی در میان مردم خصوصا جوانان کمک زیادی کند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پایان قول مساعدت و همکاری جهت برگزاری مناسب چهارمین چشنواره بین المللی قصه گویی رضوی را داد.
شایان ذکر است چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی با هدف اشاعه‌ و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، افزایش شناخت مخاطبان نسبت به سیره‌ی عملی امام رضا(ع) به واسطه‌ی قصه‌گویی، ارتقای قصه‌گویان و دستیابی به روش‌های جذاب در زمینه‌ی قصه‌گویی مذهبی و شناسایی متون مناسب برای قصه‌گویی رضوی 19 و 20 شهریور ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.
 تقویم زمانی جشنواره :
·       داوری اولیه‌ی در استان‌ها: 25/4/92 لغایت 31/4/92
·       آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی موضوعی در اصفهان: 5/5/92
·       داوری در سطح دبیرخانه‌ی موضوعی: 6/5/92 لغایت15/5/92
·       دعوت از قصه‌گویان منتخب: 29/5/92 لغایت 31/5/92
·       اجرای جشنواره و داوری نهایی: 24/6/92 لغایت 25/6/92
·       اختتامیه‌ی جشنواره: 25/6/92
 
   جوایز برگزیدگان جشنواره‌:
·      در بخش مربیان: لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتیبه مبلغ 000/400 تومان
·     در بخش آزاد: لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتیبه مبلغ 000/400 تومان
·     در بخش نوجوانان : لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتیبه مبلغ 000/300 تومان
·     در بخش بین‌الملل: (با هماهنگی امور بین‌الملل تقدیر به عمل می‌آید) لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک‌هزینه‌ی ایاب و ذهاب و اسکان
 
   برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه نامه جشنواره اینجا را کلیک نمائید.