چهارمین جلسه هماهنگی جشنواره ببن المللی قصه‌گویی رضوی

دبیر جشنواره بین المللی قصه‌گویی رضوی ابراز امیدواری نمود با عنایات خاص حضرت رضا (علیه السلام) و تلاش تمامی همکاران این جشنواره با شکوه برگزار شود

 به گزارش روابط‌عمومی کانون پرورش فکری‌کودکان‌ و‌ نوجوانان استان اصفهان،چهارمین جلسه هماهنگی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی با حضور سید حامد عسگری‌فر مدیر کل کانون، مسوولان کمیته‌های جشنواره و عبداللهی کارشناس امور بین‌الملل کانون برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مدیر کل کانون،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه،هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی هر چه بیشتر جهت اجرای با شکوه و باکیفیت جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی دانست.
عسگری فر با اشاره به افتخار میزبانی کانون استان اصفهان از این جشنواره مذهبی و دینی عنوان کرد خوشبختانه فعالیت‌های صورت گرفته طبق برنامه‌ریزی و زمان‌بندی قبلی به خوبی انجام گرفته است.
دبیر جشنواره بین المللی قصه‌گویی رضوی هم چنین از زحمات تمامی همکاران که با نیت خالص برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد با عنایات خاص حضرت رضا (علیه السلام) و برنامه‌ریزی منظم،این جشنواره با شکوه برگزار شود.
در ادامه ‌بصیر‌پور‌ مدیر اجرایی، رحیمی‌مسوول ‌حراست،فرقدانی‌ مسوول‌ کمیته ‌هنری،عبداللهی‌ کارشناس امور بین‌الملل کانون،صفری‌ امور مالی،چراغی مسوول ‌پشتیبانی،افشارزاده مسوول دبیرخانه،جواهریان مسوول‌ برگزاری نمایشگاه،مشکاتی روابط عمومی دبیرخانه و سلیمی مسوول سمعی و بصری هریک جداگانه به تشریح اقدامات انجام گرفته و هم چنین زمان بندی برنام‌های آینده پرداختند.
شایان ذکر است چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در چهارچوب یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) با هدف اشاعه‌ و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، افزایش شناخت مخاطبان نسبت به سیره‌ی عملی امام رضا(ع) به واسطه‌ی قصه‌گویی، ارتقای قصه‌گویان و دست‌یابی به روش‌های جذاب در زمینه‌ی قصه‌گویی مذهبی و شناسایی متون مناسب برای قصه‌گویی رضوی به میزبانی کانون استان اصفهان 23 و 24 شهریور ماه برگزار خواهد شد.
تقویم زمانی جشنواره:
         . داوری اولیه‌ در استان‌ها: 25/4/92 لغایت 31/4/92
        · آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی موضوعی در اصفهان: 5/5/92
        · داوری در سطح دبیرخانه‌ی موضوعی: 6/5/92 لغایت15/5/92
       · دعوت از قصه‌گویان منتخب: 29/5/92 لغایت 31/5/92
       · اجرای جشنواره و داوری نهایی: 23/6/92 لغایت 24/6/92
       · اختتامیه‌ی جشنواره: 25/6/92
      : جوایز برگزیدگان جشنواره‌
     · در بخش مربیان: لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتی به مبلغ 000/400 تومان
     · در بخش آزاد: لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک ‌هزینه‌ی سفر زیارتی به مبلغ 000/400 تومان
     · در بخش نوجوانان : لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک ‌هزینه‌ی سفر زیارتی به مبلغ 000/300 تومان
     · در بخش بین‌الملل: (با هماهنگی امور بین‌الملل تقدیر به عمل می‌آید) لوح تقدیر + تندیس جشنواره + بسته‌ی فرهنگی + کمک‌هزینه‌ی ایاب و ذهاب و اسکان.

فرم شرکت در چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه نامه جشنواره اینجا را کلیک نمائید.