کد خبر: 219427
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۶
اعلام برنامه روز دوم بازار تئاتر کودک و نوجوان

دومین روز «بازار تئاتر کودک و نوجوان» با بخش‌های متنوع نمایشی، نشست و کارگاه تخصصی، میزبان علاقه‌مندان است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،  «ننه گل و ماهدونه» کاری از مجید حمزه در بخش (رادیو تئاتر) روز  نهم تیر ساعت 16:30 میزبان علاقه‌مندان است.
نشست تخصصی ویژه «ادبیات نمایشی کودک و نوجوان» ساعت 15 تا 17:30 با حضور سیدصادق رضایی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بهرام جلالی‌پور، علی گنج کریمی، امیرحسین صادق‌زاده، هیوا امینی، سلیم باشکوه و نمایش‌نامه نویسان کودک و نوجوان در سالن کنفرانس شماره 1 مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون تهران برگزار خواهد شد.
همچنین نشست «کاربردهای درام در تئاتر کودک و نوجوان» ساعت 18 تا 19:30 با حضور داوود کیانیان و اردشیر صالح پور پذیرای دانش آموختگان هنر نمایش است.
کارگاه تخصصی «بداهه پردازی در تئاتر کودک و نوجوان» ساعت 9 تا 12:30 در پلاتوی شماره 1 و کارگاه تخصصی «عروسک سازی و نقاب سازی» فرزانه بابایی ساعت 9 تا 12:30 در پلاتوی شماره 2 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
کارگاه تخصصی «نیاز و کاربردهای فانتزی در نمایش‌های ویژه کودکان و نوجوانان» با حضور آشیش کومار گاش از هند ساعت 9 تا 12:30 در نگارخانه این مرکز برگزار می‌شود.
مخاطبان می‌توانند اجرای صحنه ای نمایش« قصد رقص قاصدک» را در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون  واقع در پارک لاله تهران دو سانس 10 و 17:30 مشاهده کنند.
اجرای صحنه‌ای «یک شب طولانی» کاری از کیوان اقبالی گوران در دو سانس 11 و 18:30 از تهران در سالن گلستان همین مرکز پذیرای علاقه‌مندان است.
در محوطه مرکز تئاتر «یک دنیای وارونه وارونه» اثر رعنا قادری از تهران ساعت 18 در فضای باز اجرا خواهد شد.
دو نمایش «کاسه گردون» کاری از مهدی حبیبی از ملایر ساعت 18:30 و «ماشین اسباب بازی» کاری از نرگس خاک کار ساعت 19:30 به ترتیب در بازار تئاتر کودک و نوجوان و ورودی بازار در بخش اجرای فضای باز مرکز آفرینش‌های کانون پذیرای تماشاگران است.
 بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» تا 12 تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برپاست.