رییس کمیسیون فرهنگی: مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های کانون حمایت می‌کند

مجلس شورای اسلامی برای تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان اهمیت زیادی قایل است و امیدواریم در این عرصه کارهای بزرگی با حمایت مجلس انجام شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حجت‌الاسلام احمد سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در مراسم گشایش چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برای حمایت از فعالیت‌‌های کانون اعلام آمادگی کرد و گفت: نمایندگان مجلس سال گذشته کانون را در جدول حمایتی خود قرار دادند و از مسوولان کانون می‌خواهیم که ارتباط خود را با کمیسیون فرهنگی افزایش دهند و با گزارش‌دهی به نمایندگان، باعث شوند آن‌ها از فعالیت‌های کانون بیشتر مطلع شوند.
وی تاکید کرد که کودکان و نوجوانان را باید برای آینده‌ی روشنی که متعلق به اسلام است، تربیت کنیم و به اعتقاد ما آینده به کام اسلام خواهد بود.
سالک در این زمینه به تلاش دشمنان برای تهاجم فرهنگی و منحرف کردن نوجوانان و جوانان اشاره کرد و گفت برگزاری جشنواره‌های رضوی در کانون حرکت عظیمی است که شخصیت توحیدی بچه‌ها را تثبیت و مقاوم می‌کند و نوجوانان هر قدر با فرهنگ قرآن و اهل بیت (علیهم‌السلام) بیشتر آشنا شوند در مقابل تهاجم فرهنگی مقاومت خواهند کرد.
 رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با قدردانی از مسوولان کانون تاکید کرد که همت بلند مجموعه کانون در برپایی جشنواره‌های رضوی باعث شد تا فضای کشور  به عطر معنویت امام رضا(علیه‌السلام) عطرآگین شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی همچنین پیشنهاد کرد که برنامه‌هایی نیز از سوی کانون برای قصه‌گویی با محوریت اهل بیت(علیهم‌السلام) به ویژه حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب (سلام الله علیهما) برگزار شود.
چهارمین جشنواره قصه‌گویی رضوی طی روزهای 23 و 24 شهریور 1392 در تالار استاد فرشچیان شهر اصفهان برگزار می‌شود.