برگزاری نشست های تخصصی تربیتی

دو نشست تخصصی در خصوص مسایل تربیتی و آموزشی کودکان در هفته ملی کودک از سوی مراکز فرهنگی هنری شماره یک انزلی و شفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان گیلان، نشست های تخصصی با هدف افزایش توجه و ارتقای آگاهی خانواده ها به امور و مسایل کودکان با حضور کارشناسان و صاحب نظران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور خانواده ها برگزار شد.
نشست تخصصی با عنوان " نقش قصه و قصه گویی در تعلیم و تربیت " با قصه گویی مربی فرهنگی کانون با عنوان یک تپه و یک گودال آغاز شد و تفکر در گفتگوی شخصیت های داستان، مخاطبین بزرگسال را به این نگاه دعوت کرد که یک کتاب می تواند دنیایی از معرفت را به ما هدیه کند.
در این نشست تخصصی که با حضور مدیران و آموزگاران مدارس در مرکز فرهنگی هنری شماره یک انزلی تشکیل شد، کارشناس مسوول فرهنگی، کارشناس فرهنگی و مربیان کانون حضور داشتند.
در پایان نشست به پیشنهاد مدیران مدارس مقرر شد این نشست برای اولیای دانش آموزان در مدارس شهرستان انزلی برگزار شود.
همچنین همزمان با هفته ی ملی کودک نشست تخصصی تربیتی با حضور اولیای اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شفت در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در این نشست تخصصی تربیتی فرماندار شفت درباره ی اهمیت دوران کودکی در زندگی انسان ها سخنانی را بیان کرد، سپس کارشناس ارشد صدای مشاور، مباحثی را در خصوص تاثیر کتابخوانی در پرورش کودکان، شیوه های الگوبرداری توسط کودکان و تأثیر خانواده ها بر این روند را مورد بررسی قرار داد.
در ادامه اولیای اعضای کانون سوالات خود را درباره ی مطالب بیان شده پرسیدند و فرم های نظر سنجی را تکمیل کردند.
این نشست با همکاری بهزیستی و فرمانداری، به دبیری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شفت در فرمانداری برگزار شد.