ایستگاه پرواز رنگ‌ها درآسمان انقلاب برگزار شد

در اولین روز از ایام الله دهه‌ی مبارکه فجر انقلاب اسلامی ایستگاه نقاشی " پرواز رنگ‌ها در آسمان انقلاب" به همت کانون شماره 2 طبس آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 2 طبس در نخستین روز از دهه‌ی مبارک  فجر 92 ، طراحی نقاشی گروهی را بر روی بنر سه و نیم متری آغاز کردند تا در پایان دهه فجر از این نقاشی رونمایی کنند.
 بر همین اساس اعضا همه روزه با حضورشان در کانون و شنیدن قصه‌های انقلابی و مرور خاطرات بزرگترها با موضوعاتی هم‌چون ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی، راهپیمایی‌های سال 57 و شادی و نشاط کودکان در روزهای انقلابی این نقاشی دیواری را کامل خواهند کرد.
 در همین حال نمایشگاهی از کتاب پوسترهای دانستنی‌های انقلاب اسلامی در قالب 15 پوستر جداگانه در معرض دید اعضای کانون قرارگرفته است تا وقایع انقلاب اسلامی برای کودکان ونوجوانان روایت شود.
این پوسترها  با سه عنوان «اصطلاحات،تعبیرات و عناوین»، «فرهنگ رفتاری» و «دیوار نوشته‌ها، شعارها و پارچه نوشته‌ها» در واقع به شکل روزنامه دیواری طراحی و تزیین شده‌اند و در آن‌ها به صورت خلاصه در باره وقایع انقلاب توضیح داده شده است.
خاطره خوانی با استفاده از کتاب " خاطرات بچه‌های انقلاب به گردآوری و باز نویسی محمود جوان بخت از مجموعه انتشارات کانون از برنامه های کانون طبس در روزهای آغاز دهه فجر به شمار می رود.
حضور اعضا در مراسم ویژه دوازدهم بهمن ماه در جوار بارگاه منور حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)طبس، گل‌باران تمثال مبارک امام خمینی‌(ره) و بازدید مسوولین از نمایشگاه  دستاوردهای کودکان مهد الرضا و دبستان شکوفه‌های رضوی که در محل آستان مبارک برگزار شد، از دیگر برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در شهرستان طبس بود.