اعضای مراکز کانون تبریز به دیدار "هوشنگ مرادی کرمانی" رفتند

جمعی از مربیان و اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز با حضور در کارگاه چهارمین جشنواره کتاب سال تبریز، با هوشنگ مرادی کرمانی دیدار و گفت و گو کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی و به نقل از پایگاه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز،  مرادی کرمانی که در کارگاه جنبی چهارمین جشنواره کتاب سال تبریز پیرامون «انتخاب موضوع برای نوشتن» سخن می گفت :با تاکید بر اینکه نویسندگان باید موضوعات ساده و دم دستی برای نوشتن انتخاب نکنند؛ خاطر نشان کرد: تلاش کنید موضوعاتی را که انتخاب می کنید موضوعاتی باشند که به قدر کفایت قوی و جاندار باشند تا زمینه پردازش داشته باشند.

مرادی کرمانی تصریح کرد: اگر موضوع انتخابی تان هم دم دستی و ساده است دستکم تلاش کنید آن را به اندازه کافی پرورش دهید.وی  افزود: از جزء به کل بنویسید و با موضوعات کلی نیز کاری نداشته باشید چون پرداختن به این موضوعات دشوار است و می تواند آینده داستان را مخدوش کند.

وی با بیان اینکه این که تاکنون 15 جلد کتاب در مدت 50 سال نوشته است، افزود: « این از آن روی است که تلاش کرده‌ام اثری منحصر به خودم بنویسم و قبل از نوشتن آن را به طور کامل در ذهن پرورانده باشم. » . مرادی کرمانی در ادامه  نشست به پرسش های مخاطبان آثار خود از جمله جمعی از مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز پاسخ گفت.

این برنامه به ابتکار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار شد.