کیک جشنِ انقلاب، کام  اعضای کانون شماره 2 بیرجند را شیرین کرد

برگزاری جشن انقلاب در کانون شماره 2 بیرجند و برگزاری نمایشگاه «دست‌های کوچک، انقلابی بزرگ» با صرف کیک جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب کام اعضای کانون را شیرین کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  خراسان جنوبی، عصر دوازدهم بهمن 1394صدای «جشن انقلاب» از کانون شماره 2 بیرجند شنیده  شد و اعضای کانون کیک تولد سی و هفت سالگی انقلاب را پختند تا در پایان جشن کام حاضرین در جشن شیرین شود.
طاهره حمیدی مدیر کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، در این جشن طی سخنانی به یکی از جملات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: به فرموده امام راحل« انقلاب ما انفجار نور بود» و این انقلاب یک حرکت الهی و نورانی بود که با ایمان و قدرت الهی ایران اسلامی را در مسیر پیشرفت و ترقی قرار داد.
مدیر کل کانون استان اضافه کرد: امروز ما به انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم، زیرا دنیا به تماشای عظمت انقلاب اسلامی ایران نشسته است و اقتدار و عزت ایران را تحسین می‌کند.
مدیر کل کانون استان از اعضای کانون که با عشق قلبی و اراده سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب را با هم‌دلی برگزار کردند، قدردانی کرد.
اجرای سرود با موضوع دهه فجر توسط اعضا،اجرای نمایش عروسکی «درد سرهای رنگی»، اکران دو انیمیشن با دو عنوان«فجر انقلاب» و « اتحاد» از جمله برنامه‌های این جشن بود.
انیمیشن «فجر انقلاب» فرار شاه و آزادی خواهی ملت ایران را از مبارزه تا پیروزی روایت کرد و با هنرمندی اعضای نوجوان به نام‌های (مهدیه زارع، مهدیه رمضانی، مرضیه بشگزی) به نمایش درآمد.
«اتحاد» دومین انیمیشن تولید شده توسط اعضای کانون به نام‌های (زهرا شبانی، فاطمه غلامی و فاطمه آزاد) بود که این دو انیمیشن به کارگردانی مرضیه حسن‌پور مربی هنری کانون شماره 2 بیرجند تدوین و آماده پخش شد.
در پایان نمایشگاه «دست‌های کوچک، انقلابی بزرگ» شامل آثار اعضای کانون شماره 2 بیرجند در بخش‌هایی هم‌چون سفال، نقاشی، معرفی کتاب‌های کانون با موضوع انقلاب، ماکت سفالی خیابان شهدای بیرجند در سال 57، عروسک‌های خلاق، معرفی موفقیت‌های اعضای کانون و آثار ادبی اعضا افتتاح شد.
در این نمایشگاه بیش از 250 اثر هم چون: 165 اثر سفال،35 اثر نقاشی، 50 اثر کاردستی و عروسک‌های خلاق با استفاده از دورریختنی‌ها، 20 اثر ادبی به همراه نشریه ادبی اعضا با موضوع انقلاب به نمایش در آمده است.
این نمایشگاه تا پایان دهه فجر پذیرایی علاقه‌مندان به هنر کودکان و نوجوانان خواهد بود.
در پایان کیک تولد سی و هفت سالگی انقلاب برش خورد و شرکت کنندگان با صرف این کیک کامشان را در جشن انقلاب شیرین کردند.