از جشنواره دومینو  تا راهپیمایی 22 بهمن اعضای کانون نهبندان

اعضای مرکز فرهنگی هنری نهبندان با شرکت در جشنواره دومینو 12 هزار قطعه را کنار هم چیدند تا نمادهایی از فجر و پیروزی را به نمایش بگذارند و با حضور پرشور خود در مراسم راه‌پیمایی مشتی محکم بر دهان یاوه گویان انقلاب زدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با ایام ا... دهه فجر مرکز فرهنگی هنری نهبندان با مشارکت اداره جهاد کشاورزی و شهرداری جشنواره‌ی دومینو را با حضور 10 گروه از اعضای کودک و نوجوان کانون برگزار کرد.
در این جشنواره اعضای کانون نهبندان در قالب گروه طرح‌هایی هم‌چون: (22 بهمن، گل لاله، پرچم ایران، مرگ برآمریکا، فجر 38، نقشه ایران) را با قطعات دومینو ساختند.
این رقابت دوستانه با حضور مسؤولان ادارات فرمانداری، جهادکشاورزی، آموزش و پرورش، کمیته ی امور بانوان، ارشاد اسلامی، فرماندهان نیروی انتظامی و  شورای شهر آغاز شد و پس از اجرای مسابقه دومینو به سه گروه برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
بر اساس اعلام نظر داوران سازندگان دومینوی «22 بهمن» که به همت سروش تاجری و سبحان هاشم پور، دومینوی « مرگ بر آمریکا» با تلاش امیر حسین رضایی و امیر حسین اکبر زاده به عنوان دو گروه پسران کودک و نوجوان ساخته شده بود به عنوان گروه برتر معرفی شدند.
همچنین دومینوی اعضای دختر به نام‌های مهسا نظافت، مهدیس رشید نژاد و اعظم عظیمی به عنوان سومین گروه برگزیده انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.  
بر اساس خبرهای دیگری از مرکز فرهنگی هنری نهبندان جمعی از اعضای کانون این شهر از نمایشگاه دست سازه ها و اماکن تاریخی سطح شهر بازدید کردند.
در این بازدید اعضای کانون به تماشای آثار این نمایشگاه شامل کاردستی، گل‌سازی، سفال‌گری و هنرهای دستی، نقاشی و عکاسی پرداختند و در پایان از خانه قدیمی تقوی بازدید کردند.
بازدید دانش آموزان از کارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی، برگزاری فستیوال بازی‌های رایانه‌ای با هدف معرفی بازی های مناسب برای کودکان و نوجوانان، برگزاری کارگاه سفال و نقاشی با موضوع فجر و انقلاب، معرفی شخصیت امام راحل،معرفی کتاب‌های انقلابی در قالب نمایشگاه از دیگر برنامه‌های کانون نهبندان در ایام ا... دهه فجر به شمار می رود.
اعضای مرکز فرهنگی هنری نهبندان با حضور در مراسم با شکوه 22 بهمن با اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل (ره)  این بزرگ مرد تاریخ عهدی دوباره بستند.
هم‌چنین مربیان کانون و اعضا در حاشیه مراسم راهپیمایی ایستگاه نقاشی «پرچم ایران من» را برگزار و کودکان نهبندانی را به کشیدن نقاشی دعوت کردند.