کد خبر: 272419
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
بازدید 429
 همکاری کانون پرورش فکری قزوین با جشن عاطفه ها

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در یک برنامه مشارکتی با کمیته امداد امام خمینی(ره) با مراسم 'جشن عاطفه ها' همکاری کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 23 شهریور 96، کانون استان قزوین با مراسم"جشن عاطفه‌ها" همکاری کرد.
کانون در این برنامه که در بوستان الغدیر قزوین اجراشد، با اجرای نمایش توسط گروه نمایش کانون و برپایی غرفه عرضه لوازم التحریر ایرانی-اسلامی حضور داشت.
در برنامه نمایشی که بر روی کامیونت نمایش سیار کانون اجرا شد، گروه نمایشی کانون، با اجرایی آموزنده و نشاط انگیز، کودکان و نوجوانان را با مفاهیم بخشش و دستگیری، اهمیت استفاده از تولیدات داخلی و شیوه های همکاری با کمیته امداد برای کمک به محرومین، بیشتر آشنا کرد.این برنامه با استقبال ویژه خانواده ها روبرو شد.
اجرای چند مسابقه بین پدران و مادران با همراهی فرزندان و نیز مسابقه برای نوجوانان همراه با اهدای جایزه از برنامه های دیگر کانون بود.
"لیلا ابراهیمی" (مربی فرهنگی مرکز شماره یک کانون و قصه گوی برگزیده مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی ) نیز با روایت یک قصه بومی-محلی به نام"فرشته" تماشاگران را با فعالیت‌های کانون بیشتر آشنا کرد.
هم‌چنین،کانون با برپایی غرفه عرضه لوازم التحریر ایرانی-اسلامی، زمینه خرید و اهدای این محصولات به دانش‌آموزان نیازمند را فراهم کرد.
دریافت و توزیع لوازم التحریر اهدایی را کمیته امداد برعهده دارد.
"مژده اروجی" مدیرکل کانون، هدف از این همکاری را برخورداری همه بچه‌های استان از محصولات کانون در آستانه سال تحصیلی و نیز تقویت روحیه هم‌دلی و مهربانی در بین کودکان و نوجوانان بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =