بازدید نماینده مجلس از کانون پرورش فکری چهار محال و بختیاری

اردشیر نوریان نماینده شهرکرد بن و سامان در مجلس دهم شورای اسلامی از کانون بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: اردشیر نوریان نماینده شهرکرد بن و سامان در مجلس دهم شورای اسلامی طی بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری کودکی را بهترین مقطع برای سرمایه گذاری فکری و فرهنگی دانست و افزود: دوران کودکی دورانی بسیار مهم در شکل گیری شخصیت فرهنگی، هنری، اجتماعی و علمی کودکان و نوجوانان محسوب می شود.

اردشیر نوریان نماینده ی دوره ی دهم مجلس شورای اسلامی که با شعار راه روشن همین حوالی است... وارد دور انتخابات شد، در این مسیر کودکان و نوجوانان را نیز همسفر دانست و در این بازدید آشنایی خانواده ها با فعالیتهای کانون را از جمله ضرورتهای فرهنگی عنوان کرد و افزود: آشنایی این قشر با کانون و بهره مندی آنان از فعالیتهای کانون یکی از فعالیتهایی است که باید در راستای توسعه ی عدالت فرهنگی در میان کودکان و نوجوانان انجام گیرد.

وی فعالیتهای کانون را از جمله فعالیتهای فرهنگی مناسب در راستای پرورش فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان نام برد و گفت: این فعالیتها باید دامنه ی وسیع تری از جامعه را پوشش دهند  تا کودکان و نوجوانان در دور ترین نقاط نیز از آنان بهره مند شوند.

بر اساس این خبر در این دیدار نوریان از نزدیک با فعالیتهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشنا شد و طی دیدار با مسئوولان واحد های مختلف کانون با فرایند کاری این بخشها آشنایی بیشتری پیدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =